Ga naar inhoud

goede behuizing?


Aanbevolen berichten

Oh tellen: 2 80mm intake achter, (op 7 volt) 1 80mm voeding, (temp controlled) 1 80 mm op de cpu (12V) en 1 80 mm boven de videokaart, ook 12V (op de videokaart zit ook nog een fan. O ja in mijn HD koeler zit nog een 40 mm, maar die is niet aangesloten, anders op 7 volt. That's all folks _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3047568]3DMark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: hjs op 2002-04-08 12:12 ]
Link naar reactie
  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:8b78b350b5] Op 08-04-2002 12:16 schreef Marcel de Reus: Ik heb trouwens nog een straalkacheltje staan wat op 0 graden uitblaast (230 V :smile: ) Zal ik die er ook bij zetten? Dan ga ik de 11 X 166 wel halen! (Hoop ik) Hij maakt alleen een beetje heel veel herrie! [/quote:8b78b350b5] Ehm, een kachel die koelt? Vind ik heel knap :smile: Dat zal dan een airco apparaat zijn oid :smile: Je kan hem voor je kast zetten, met het zijpaneel er af. Of het ook praktisch is dat moet je dan even bekijken. Om te testen is het natuurlijk altijd leuk :smile:
Link naar reactie
Mja, als het zo goed koelt dan kan jeje afvragen waarom ze die server racks/kluizen niet gewoon daar mee koelen :smile: Blaast die kachel in koelmode niet gewoon kamertemp lucht? (voelt altijd koud aan)Anders moet je er al bijna een soort R134A/freon systeem in hebben zitten net als bij airco's, of koelen met een peltier net als een camping koelkast.
Link naar reactie
[quote:9a2de47a1b] Op 08-04-2002 14:14 schreef BA: Mja, als het zo goed koelt dan kan jeje afvragen waarom ze die server racks/kluizen niet gewoon daar mee koelen :smile: [/quote:9a2de47a1b] De meeste Server ruimtes zijn voorzien van een paar fikse AIrco's dus das niet nodig :razz: Ik kom een beetje laat in het gesprek maar ik werk overdag :wink: Ik heb zelf ook een Chieftec kast met 3 case fans. Ik kan er wel 6 in kwijt maar ik dacht er aan 3 wel genoeg te hebben. 2 ervan zijn Coolermaster fans en me case is behoorlijk cool van binnen. Ik weet niet of die 5 fans van BA wel zinvol zijn. BA je zou is een test moeten doen wat je CPU temp is met 1, 2, 3, 4, of 5 case fans.
Link naar reactie
De inblazende fans zitten dus achterin en die halen koude lucht in je PC? Hoe zit het dan met de uitblazende fans? Deze zuigen de warme lucht weg bij je CPU enz. en wat gebeurt er dan mee? Want BA jij hebt ze toch in je HD slots zitten? daar zijn toch geen openingen om die lucht weer naar buiten te blazen?
Link naar reactie
Heel simpel antwoord, die fans zitten dichter bij de heatsink :smile: Zo heb je dus meer airpressure en flow over de heatsink waardoor hij koeler wordt :smile: Ook zitten er dan dus geen HDD's in de weg en zo, waardoor de airflow over je heatsink verminderd wordt :smile: De Fan op mijn heatsink heb ik op blazen staan, alhoewel ik van sommigen hoor dat afzuigen beter is. Dat moet ik ieg nog eens proberen :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...