Ga naar inhoud

goede behuizing?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik wist dat van Comptech al, maar dan liever wat meer herrie, want ik vind 100 euro voor 5 fans toch echt teveel. 3 HP's leveren evenveel airflow en dat scheelt me 10 euro + een helehoop verzend kosten ed, want bij comtech world kan ik ze niet afhalen en die HP's kan ik gewoon bij de OC-shop ophalen wat voor mij erg dichtbij is :smile:
Link naar reactie
Tuurlijk maakt het niet uit of we off-topic gaan,maar het is toch een beetje de bedoeling dat we degene die een vraag heeft goed te beantwoorden..?? :wink: Maar als je een goed behuizing wilt ga dan voor Alu...Is wel iets duurder maar 1 lichter(lan-party)2 geleid de warmte beter weg en zijn meestal (!!) perfect afgewerkt(ideaal,je handen niet meer snijden aan scherpe randen van de kast) trek wel meer dan €100 uit voor de kast want hier wordt meestal op bezuinigd terwijl je de kast vaker opnieuw kunt indelen..
Link naar reactie
haha, ik vind het juist wel geinig dat ik zo'n hele discussie teweegbreng. (?) maareh ik zit zelf vooral aan de chieftec/antec behuizingen te denken. alleen van antec vind ik maar weinig (online) winkels die die kasten verkopen. vooral de SX830 van antec spreekt me wel erg aan! check: http://www.antec-europe.com/en_ws_830840.html iemand nog op-/aanmerkingen? en weet iemand een winkel waar deze kast te koop is? thnx. @bel_2k2
Link naar reactie
Ik heb afgelopen zaterdag een Chieftec Dragon DA-01W gekocht voor 155 euro bij informatique :smile: Moet er nog een PC in bouwen (begin in mei) :wink: , maar ziet er erg goed uit. 340 W 6 X 5 1/4 en 2 X 3 1/2 (extern) en 5 X 3 1/2 (intern). Kijk hier maar eens : http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm of hier : http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=351021 Greetz Marcel
Link naar reactie
[quote:78f4034893] Op 23-04-2002 10:29 schreef radjatoe: trek wel meer dan ?100 uit voor de kast want hier wordt meestal op bezuinigd terwijl je de kast vaker opnieuw kunt indelen.. [/quote:78f4034893] da's nu net waar ik altijd op bezuinig... als je maar genoeg ruimte hebt... interesseert het mij geen mallemoer hoe ie eruit ziet. schuurpapier en een veil doen wonderen. (ijzervijlsel doet wonderen met een moederbord als je niet uitkijkt :grin: ) de voeding is een ander verhaal... ik denk dat iedere kast goed genoeg is (als er genoeg fan-gaten in zitten, 80 mm gaten boren valt niet mee :grin: ) edit: bijna iedere kast... ik ken een pc in een aopen-kast (t-bird 1400) die stressed 68!!! graden wordt case temp: 50 graden. daar is dus echt iets mis met de air-flow. (verschil van 18 graden tussen cpu en case temp is volgens verwachting) _________________ maart 2003 Het Computer!Totaal forum... wat was dat ook al weer. het is lang geleden dat ik daar geweest ben sinds off-topic daar weg is... [ Dit bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-04-24 01:46 ]
Link naar reactie
Ja als je alle kasten nu eeens optelt die je al "gemod"hebt kom je denk ik zwaar over de prijs van een orgineel mooie alu kast heen.....Dus mischien wel verkeerd bezuinigd?? :wink: Ja en ga nu niet zeggen dat het niet orgineel genoeg is dat je een complete kant-en-klare kast koopt en dat je moet modden(neon erin gaaaaaaaaaap,raampje er ook nog in gaaaaaaaaaaaaap)Zijn maar weinig mensen die een "dure"alu kast hebben DAN ben je pas orgineel!!Iedereen heeft al een mod gedaan in zijn kast...
Link naar reactie
Mmmmhhh Mithrandir, ben jij wel eens positief of zie je het allemaal zo somber in??Kom op zeg een tegenreactie is altijd goed maar om nu ZO negatief te doen ...daar heeft niemand wat aan :smile: En ja lees maar eens recensies over Alu- kasten(gathering.tweakers.net)Zo'n alu kast is gewoon enorm vet kewl tof gaaf en ECHT wel beter voor je temperatuur laag te houden!!
Link naar reactie
[quote:b85fcd34c0] Op 25-04-2002 17:12 schreef radjatoe: Mmmmhhh Mithrandir, ben jij wel eens positief of zie je het allemaal zo somber in??Kom op zeg een tegenreactie is altijd goed maar om nu ZO negatief te doen ...daar heeft niemand wat aan :smile: En ja lees maar eens recensies over Alu- kasten(gathering.tweakers.net)Zo'n alu kast is gewoon enorm vet kewl tof gaaf en ECHT wel beter voor je temperatuur laag te houden!! [/quote:b85fcd34c0] emmm, neehoor, ik ben heel enthousiast over [b:b85fcd34c0]zinnige[/b:b85fcd34c0] dingen :grin: zo'n alukast is stukken duurder en het enige voordeel is dat ie minder zwaar is. so what? dan sjouw ik wel als ik daar veel $$$ mee bespaar :grin: (koop voor dat geld liever extra ram of een extra fan :grin: ) btw: zoek eerst een plek en ga daarna sjouwen :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...