Ga naar inhoud

Legato modem uit Aldi PC


Aanbevolen berichten

Op de download pagina van: legato.com.hk/download.htm , selecteer ik het type modem en besturingssysteem (2000 of NT) en kom dan terecht op ’n voor mij duistere pagina; Voor NT: home4u/hongkong.com/technology/programming/legato/cv56sn26.zip Voor 2000: home4u/hongkong.com/technology/programming/legato/cv56sk27.zip Met die pagina weet ik niet om te gaan, het is wel de mogelijkheid om via die pagina ’n e-mail te versturen, maar daar komt geen reactie op. [ Dit Bericht is bewerkt door: pam.versteegden op 2002-02-19 10:37 ]
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Misschien een beetje laat, maar toch...... Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n ding, deze luistert tevens naar ID: PCI\RSSI8005 welke te vinden is via eigenschappen. Wanneer je dit ( [b:0a8d022a6d]RSSI8005 driver [/b:0a8d022a6d]) invult bij google krijg je 3 links. Volgens mij is de onderste de beste ( [i:0a8d022a6d]heb ik al wel gedownd maar nog niet geprobeerd[/i:0a8d022a6d] )en dan kom je bij driverguide.com http://www.driverguide.com/ Indien je nog geen lid bent kan je dat gratis worden en alle drivers downloaden die je hebben wilt. Succes, Daniel PS: Wanneer je een andere oplossing al hebt ben ik zeker geinteresseerd. Want dan kan ik hem ook toepassen bij m'n schoonmoeder.
Link naar reactie
[quote:121555eeaa="pam.versteegden"]Ik heb 'n legato CV56 56kbps PCI HSF Fax Modem. Windows XP kan hier niet mee overweg. De download site van legato in hongkong geeft chinese karakters en daardoor kan ik de benodigde driver niet downloaden. Wie kan er hulp bieden? <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pam.versteegden op 2002-02-17 17:46 ]</font>[/quote:121555eeaa] Kijk eens op de Belgische site van medion dat is http://www.gsc.be staat een helboel info en forum van Aldi gebruikers. Succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...