Ga naar inhoud

welk moederbord is beter???


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Msi heeft een heel stabiel mobo afgeleverd met de via kt op 266mhz. met hetzelfde ddr geheugen is het een heel stabiele combi. wel die a versie, die was verbeterd. Ik heb nu die 333 mhz. maar met hetzelfde geheugen dat draaid op 333 mhz boek je te weinig winst om aan te bevelen. Fsb processor loopt nog altijd op 266 en dat moet gesynchroniseerd worden enzo.......dat verhaal ergens opgedoken.
Link naar reactie
Dat MSI mobo met de kt266 is het mobo dat het meeste wordt terug gezonden omdat er vaak wat mee aan de hand is, Die zou ik dus zeker niet aanraden (ook Aopen eigenlijk niet). Kijk eens voor een Epox, Gigabyte, Soltek, Shuttle. Dat zijn de betere en ook niet dure borden.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:be940627e6="Marcel de Reus"]Dat MSI mobo met de kt266 is het mobo dat het meeste wordt terug gezonden omdat er vaak wat mee aan de hand is, Die zou ik dus zeker niet aanraden (ook Aopen eigenlijk niet). Kijk eens voor een Epox, Gigabyte, Soltek, Shuttle. Dat zijn de betere en ook niet dure borden.[/quote:be940627e6] Of een Abit bordje, KR7A is ook een leuk bord dat niet al te duur is. (rond 90 euro)
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...