Ga naar inhoud

Hoe gebruik ik 3Dbenchmark?


Aanbevolen berichten

CPU temp: in bios kijken, of bijvoorbeeld MBM 5 gebruiken. (MBM 5 is beter, doordat je de actuele temp hebt. ff google zoeken gebruiken, ik weet zo snel geen url uit me hoofd) 3D mark installeer je, en dan draai je de default benchmark een paar keer achter elkaar, of je zet de demo in looping mode. BTW, kan je al je vragen mbt tot OC'en niet in 1 topic zetten? Dna houden we het foprum wat overzichtelijker :smile:
Link naar reactie
[quote:9a3f352260] Op 05-04-2002 21:11 schreef BA: CPU temp: in bios kijken, of bijvoorbeeld MBM 5 gebruiken. (MBM 5 is beter, doordat je de actuele temp hebt. ff google zoeken gebruiken, ik weet zo snel geen url uit me hoofd) 3D mark installeer je, en dan draai je de default benchmark een paar keer achter elkaar, of je zet de demo in looping mode. BTW, kan je al je vragen mbt tot OC'en niet in 1 topic zetten? Dna houden we het foprum wat overzichtelijker :smile: [/quote:9a3f352260] Komt voor elkaar! O dat moet jij doen! Doe maar zet alles maar in een topic van mij. Ik pas de naam wel aan. [ Dit bericht is bewerkt door: Marcel de Reus op 2002-04-05 21:53 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Marcel de Reus op 2002-04-05 21:55 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...