Ga naar inhoud

Voltmod MSI k7T266 pro ru


Aanbevolen berichten

Nee, ik heb zelf nog nooit een Vmod gedaan. Ik zit met hetzelfde, mijn AXP 1800+ op 1670 MHz wordt ook maar 33C, maar wil ook niet hoger, en ik denk ook meer voltage nodig te hebben. Ik moest toch een ander mobo hebben, dus heb ik een shuttle AK35GTR besteld, die kan tot 2.3V Vcore :smile: Bij mij draait 1670 MHz prima, maar als ik naar 1688 ga, dan wil hij niet eens meer fatsoenlijk opstarten ed, dus ik denk dat het aan het voltage ligt.
Link naar reactie
bij mij draait ie nu op 11,5x147= 1690 met Vcore op 1,825 dus ik heb zelfs nog wat ruimte over :smile: kan ook je memmory zijn. ik ben nu XMS PC3000 geheugen van Corsair aan het testen hier. [edit]Hij draait nu op 11,5x148=1702mhz vcore op 1,85[/edit] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]My System[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3228911]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-04-11 20:28 ]
Link naar reactie
Ik heb hem bij CompTechWorld besteld, maar ik zou je die winkel afraden. Het zijn echt een stel R*kk*rs daar. Als het tegenzit duurt het een maand voor je hem hebt. De Epox 8K3A+ kan ook tot 2.2V, maar die heb ik niet genomen omdat mijn vorige Epox 8KHA+ probs had met mijn radeon, ik neem dat risico liever niet nog eens.
Link naar reactie
Ik zal een beetje rondneuzen of ik hem ergens anders kan bestellen,een maand is wel erg lang,dan zijn er miscchien weer nieuwe mobo's uit. Ik heb zelf ook een RAdeon 8500 ( net binnengekregen )dus dat risico wil ik oojk niet nemen. Bedankt voor de info,scheelt mij weer een hoop zoekwerk.
Link naar reactie
[quote:8a4f6ac4a3] Op 11-04-2002 19:25 schreef GeForce Mike: Die Epox 8K3A+ vind ik alleen wel veel itteresanter dan die Shuttle ivm de 1/5 en 1/6 diverder en de KT333 chipset. De Epox-Ati problemen zijn nu toch wel opgelost? [/quote:8a4f6ac4a3] Met de 8KHA+ ieg nog niet. Ik heb er nog geen fix voor gezien. Ook heb ik nog niemand gezien die het met de 8K3A getest heeft :sad: En die 1/5 Divider....ach, tot 150 MHz zit je sowieso met de 1/4 divider ook wel safe :smile: Tuurlijk is het wel handig om hem te hebben als je ook PC2700 mem hebt en een geunlockte CPU :smile: Maar ik denk dat je met een KT266A ook behoorlijk hoog komen kan. :smile:
Link naar reactie
IK snap er ook niets van. met 1x256mb pc2400 haalde ik ook stabiel 11,5x145. met 2 reepjes werd ie zelfs op 11,5x133 onstabiel. heel erg vreemd. Ik ga zondag dat PC2400 geheugen nog 2 uur lang testen met dat geheugen test programma wat op een diskette staat (ben naam van progje kwijt :razz: ) dan weet ik zeker dat dat geheugen wel goed is.
Link naar reactie
Mja, toch denk ik niet dat mijn CPU hoger wil met ander geheugen er in, op 133 MHz draaide hij perfect, en 12.5x135 wou al niet meer :sad: 12x139 had trouwens ook wat stabiliteitsproblemen in mijn Epox, misschien lag dat wel aan het geheugen. Ik laat mijn el cheapo modem etc er ook uit, die heb ik toch niet meer nodig, en kunnen dus alleen maar moeilijkheden veroorzaken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...