Ga naar inhoud

Asus P2B-S met TNT-kaart


Aanbevolen berichten

Ik probeer met een collega al 2 maanden een P2B-S stabiel te laten lopen met een TNT kaart onder Win98. Alle onderdelen uit de PC zijn al diverse keren vervangen, de TNT kaart is een Viper550 en een Asus TNT geweest. Het blijft vastlopen. Nieuwste BIOS-en en drivers helpen niks. BIOS-instellingen helpen ook niet. Het loopt zelfs al vast als ik een venster van maximaal naar vorig formaat verklein . Iemand een oplossing??????
Link naar reactie
Het moet niet gekker worden. Ik begon te denken aan een geheugenfout, maar volgens een testprogramma was het geheugen OK. Daarna heb ik 1 van de 4 128Mb modules verwijderd, en nu loopt dat ding als een trein. Dus: met 512Mb loopt ie steeds vast, met 384Mb helemaal niet. Hoe kan dit nu??? Is er een probleem bekend met 512Mb op een P2B-S?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Voor een tnt2 kaart is het aan te raden de 6.50 drivers te downloaden.. gerbuik de link van Onsgeluk daar voor. de 6.50 drivers zijn door de jaren heen een van de meeste stabiele en snelle drivers gebleken met een TNT en TNT2 kaart. deze zijn echter niet voor winXP.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...