Ga naar inhoud

P133 overklokken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
tja, ouwe rommel... ik heb niet anders :wink: ) 512 MB ram 4*20 GB hd brander 16x10x dvd 12x40x een slot 1 celeron 300 op een mij onbekent mobo zonder agp - geintegreerd : net als snd -, 256 PC133 ram 10 GB hd... dus dat wil nog best :grin: (ow, en ook een brander btw :grin: ) een P233 mmx met van alles ingebouwd, 96 mb/3 GB (gaat server worden) verder een hoop hardware waarvan ik ook niet weet of het werkt 2x PII 2x mobo enz enz 4 gb quantum bigfoot 2 agp kaartjes, 3d accelerator (voodoo 2) 128 mb cas2 pc100 enz enz heb zelfs nog een 8 bit isa videokaart (uit 8088 :grin: ) en twee isa vga kaarten (286) ben nu een beetje oude (werkende) dingen aan het opruimen... !en! binnenkort krijg ik waarschijnlijk een sparc 4 of 5 :grin: ook oud, maar wel leuk :grin: (ongeveer p200/p300 mmx equivalent)
Link naar reactie
dan moet ik wel een pc met agp hebben die ik uit wil zetten :grin: owkay, ga vanavond nog ff down (heb nu twee pc's waar ik wel mee online kan... het duurde nl nogal lang voordat ik aan die celly ging beginnen :grin: ) ik vermoed dat de mobo's die bij die PII's horen kaduuk zijn :sad: heel jammer :sad: verder kan ik btw vrij goedkoop aan pentium pro's komen :grin: maar wat moet ik ermee??? zeker daar ik niet weet of ze werken, anders kon ik ze wel verkopen - hoop ik :grin:
Link naar reactie
Ken ik niet zo'n p2 voor een prikkie kopen??? Het moet wel een slot 1 zijn anders hebbik er niks en en natuurlijk met koeling... :grin: (ik heb volgens mij nog een ouwe logitech controller ligge voor weet ik veel wat) :grin: komt uit een olivetti met een groot moederbord met een 8 bit in steek slot :grin:
Link naar reactie
ow, wacht V2 is natuurlijk die voodoo kaart :grin: (k dacht dat je die agp-kaartjes bedoelde :wink: ) ik had me zorgvuldiger moeten formuleren :grin: het gaat om een heel ppro systeem... en ik heb een mobo met een p233 mmx die ik ook voor ppro kan instellen (weet alleen niet of dat een generic optie is die afhankelijk is van het type... ff bij intel kijken als ik het echt graag wil weten, maar dat wil ik niet :grin: ) die PII's benman, verkoop ik niet voordat ik weet of ze wel of niet werken. (en als ze niet werken, dan verkoop ik alleen de koeler die erop zit :grin: )
Link naar reactie
nee, het is een socket 7 mobo(pentium mmx...) maar op dat ding staan oa settings voor een ppro. kweet alleen niet of dat alleen maar is omdat het zelfde printplaatje ook gebruikt is om een ander socket op te schroeven :grin: kan daar overigens die p mmx 233@66 prima mee op 83 mhz laten draaien (al wordt ie dan, net als bij 75 mhz als een p266 herkent...), alleen het geheugen loopt dan niet zo lekker mee :grin: en die gaf op 83 mhz fouten, op 66 niet)
Link naar reactie
[quote:264da05a40] Op 12-04-2002 22:22 schreef BA: 1/4 bedoel je? :grin: Serieus: Hadden de PI chipsets eigenlijk MP's van 4.5? Ik weet wel dat er laptop PI's geweest zijn op 266 MHz, maar volgens mij geen desktopversies. [/quote:264da05a40] oh, ik had gedacht dat je wel had begrepen dat die 66 mhz de fsb speed was :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...