Ga naar inhoud

Hoe ver te gaan met die banaan?


Aanbevolen berichten

[quote:9c093e17e5] Op 07-04-2002 18:11 schreef Marcel de Reus: Dat was ik inderdaad van plan. (Eynstein had ik al van BA's site, maar toch bedankt :smile: ) Maar denk jij dat het nog wat uitmaakt of ik een 1900+ of een 2000+ neem? Je betaalt namelijk wel 80 euro meer! De multiplier speelt immers geen grote rol. En denk jij dat ik het red met een Alpha 8045 MP of moet er nog een extra fan bij om 11 X 166 te halen? Groetjes Marcel [/quote:9c093e17e5] Niemand kan garanderen dat de door jou gekochte AthlonXP zo ver komt als jij wil. Je moet ook geluk hebben. Het kan best zijn dat je 1900+ verder komt dan de 2000+. je weet het nooit. Die Alpha cooler is goed genoeg zeker met een Delta fan erop. de Delta HP is volgens mij nog beter. Hoe dan ook als die extra 80 Euro geen bezwaar is voor je zou ik de 2000+ nemen.
Link naar reactie
Mail tegen die tijd gewoon met Noud van eynstein en vraag om advies welke XP je het beste kunt laten unlocken. Ik heb na zijn advies een 1600+ gekocht en die loopt ook op gemak op 1900+ snelheden. Zo'n multiplier instelling op het moederbord is wel iets lastiger btw ik heb van het weekend ff geprobeerd om 11*146 te draaien (ipv 11.5 * 140) en dat leek allemaal goed te gaan, maar puzlle bobble deed moeilijk (grafisch zo'n zwaar spel :wink: ) dus toen maar ff snel terug gezet naar 11 * 140 alleen nu nog niet de tijd gehad om de mp weer op 11.5 te zetten :lol: loop ie nu maar op 1540 mhz (maar 140 mhz overgeklokt) Nu ik er nog over nadenk, is het denk ik niet eens een cpu probleem maar doet Puzzle Bobble gewoon lastig met mijn Radeon op 180/180 (klotig japans oud verrot k. spelletje)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...