Ga naar inhoud

BIOS update


Aanbevolen berichten

Je moet die site wel goed lezen: What is the BIOS Agent ? The BIOS Agent is a simple and easy to use program that will examine and identify the BIOS and Chipset on your system. Dat programma leest dus alleen maar informatie uit je bios en laat dat aan je zien. Vervolgens moet je het bedrijf achter de website bellen die jou erg graag aan een biosupdate willen helpen. Tenminste, dat is wat ZIJ willen. Uit ervaring weet ik dat dat een erg handig programmaatje is. Ik kon de fabrikant van mijn "made in Timboektoe" moederbord ermee achterhalen (aan de hand van de BIOS string) Je kunt dat programma dus zonder risico gebruiken, het doet niks met je huidige BIOS. Wanneer dat progje alle info heeft verzameld kun je daarmee naar de website van de fabrikant van je moederbord surfen en daar WEL de juiste biosupdate downloaden. Als je twijfelt aan je eigen kunnen, LAAT het dan door iemand anders doen. Dat voorkomt een hoop ellende. _________________ "The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-09 09:28 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...