Ga naar inhoud

Unlocken werkt niet?


Aanbevolen berichten

Hi Ik heb gisteren zelf mijn XP1800+ geunlockt( teminste geprobeerd )maar als ik nu de multiplier verhoog dan gebeurd er niets met de clocksnelheid. Hij staat nu op 11.5 x 141 maar hij geeft maar aan 1610. voorheen starte het syseem niet op als ik de multiplier verhoogde,nu wel dus iets zal wel goed gegaan zijn . Alles opnieuw?
Link naar reactie
Je hebt de multiplier toch niet verandert? 11,5 is standaart voor een 1800+ dus het licht zeker niet aan het unlocken! Je hebt de FSB namelijk verhoogd en daarvoor hoeft hij niet unlocked te zijn of hij goeg unlocked is zie je pas als hij een hogere multiplier pakt. Geeft hij dit trouwens tijdens het opstarten of tijdens een benchmarktest aan? Het kan namelijk ook onnauwkeurigheid van de benchmarktest zijn 11,5 X 141 = 1622 dus hij zit aardig in de goede richting met 1610. Je hebt hem dan al bijna 100 Mhz overclockt.
Link naar reactie
Hij zegt toch ook dat hij zijn MP veranderd heeft, maar dat die gewoon op 11.5 bleef staan? (standaard) Wat heb je precies gebruikt om de lasercuts op te vullen? Als dat namelijk een beetje geleidend is, dann werkt het niet, omdat die op een nul niveau uitkomen :sad: Die 10 MHz er naast kan en afwijking in je klokgenerator zijn (van 1 MHz maar of zo) Als ik mijne op 1666 instel, dan wordt het 1670 MHz in het echt.
Link naar reactie
Ik heb het gedaan zoals voorgedaan is op de website. Om de bruggen te verbinden gebruik ik bizon electro nogwat.. Maar ik kan dus wel mijn mp veranderen,als ik dat voorheen deed starte mijn pc niet meer op dus iets is er wel goed. Maar het zou dus kunnen dat het vulmiddel niet goed is of misschien een te dunne laag. Zou koelpasta er ook goed voor zijn?
Link naar reactie
Het is me gelukt,,,tjonge jonge wat een gepiel zeg. Het probleem was waarschijnlijk dat ik de gaatjes niet goed opgevuld had. Maarja weer een ervaring rijker. Enne een tip voor nog andere waaghalzen:heb geduld want ik wou het te snel afhebben. Ik heb er nu in otaal 2 uur over gedaan. Zo nu kan ik in mijn luie stoel overclocken. Groet Pover.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...