Ga naar inhoud

Outlook 2007


Aanbevolen berichten

Al de Office 2007 onderdelen zijn prima. Maar Outlook krijg ik niet aan de praat.\r\nZodra ik deze aanklik komt er een melding:\r\n\r\nKan uw standaardmappen voor e-mail niet openen.\r\nKan het informatiearchief niet openen.\r\n\r\nAls ik dan op OK klik is het hele scherm weer leeg.\r\nIk gebruik nu nog Windows Live Mail, maar daar zitten heel veel haken en ogen aan, en bovendien, mailen vanaf een website wordt steeds via Outlook gedaan, en dat lukt dus niet.\r\nHeeft iemand een oplossing? Bij voorbaat alvast bedankt.\r\nVr. Grt.\r\nModelspoorder
Link naar reactie
Krijg regelmatig een foutmelding WLM kan de server niet vinden.\nWLM werkt niet meer.\nVoor het account Gmail kan de server niet worden gevonden.\nRegelmatig wordt een mailtje niet verzonden als ik op de verzendknop klik. Staat in het vak UIT POST en verder niets.\nAls ik afsluit komt er wel een bericht dat er nog post verzonden moet worden, klik ik JA dan gebeurd er nog niets.\nIk sluit mijn laptop af en start hem opnieuw, dan gaat de mail als eerste weg!\nDaarom zou ik graag met Outlook gaan mailen, maar dit wil dus niet lukken.\nComputers? Soms word je er een beetje misselijk van. Gelukkig heb ik nog een tablet en kleine mailtjes\nzijn op het toetsenbordje nog wel te behappen, maar voor andere zaken is een laptop toch fijner.\nNou de beurt is aan de liefhebber.\nSucces, dan heb ik het ook!\nGrt.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;654049]\r\nWelke \"haken en ogen\" zitten er aan WLM?\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDat doet natuurlijk in dit topic helemaal niet ter zaken. \r\n\r\nWat er waarschijnlijk is gebeurd met je office is dat er bepaalde bestanden weg zijn die outlook zoekt. \r\n\r\nWat je zou kunnen proberen is via configuratiescherm -> Email -> Profielen je complete profiel weggooien. Nadeel is wel dat je dan al je email kwijt bent, dus die zal je links of rechts om even veilig moeten stellen. Als je bijvoorbeeld via hotmail mailt, dan is dat natuurlijk niet aan de orde. Zal dit je helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=modelspoorder;653992]\r\nKan uw standaardmappen voor e-mail niet openen.\r\n[/QUOTE]\r\nVolgens mij kun je die vrij eenvoudig aanmaken.\r\n\r\nHeb je zelf al met Google (of iets vergelijkbaars) gezocht?\r\n\r\nKom o.a. tegen [url]https://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/office_2010-outlook/kan-uw-standaardmappen-voor-email-niet-openen/7cc684c9-ec2c-4c28-affc-7e930acee28b[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...