Ga naar inhoud

links vanaf andere websites blokkeren


Aanbevolen berichten

Ik heb een website en in de tracker zie ik dat er, met name Russische en Kazachstaanse, websites zijn die naar me linken. Naar pagina\'s en soms naar plaatjes. Waarom is me onduidelijk, maar het worden er wel steeds meer.\r\n\r\nIk las al eens iets over bandbreedte wegsnoepen. Is dat zo?\r\nIk wil daar vanaf, maar kan dat ook en hoe moet ik dat doen?\r\n\r\nThijs
Link naar reactie
Op welke wijze zouden ze bandbreedte weg moeten snoepen? Lijkt me alleen als jij plaatjes hebt, die ook zinvol zijn op die buitenlandse sites.\n\nJe geeft summiere info. Waar wordt die site gehost? Bij een hosting bedrijf of heb je een eigen server? Waarop is je site gebaseerd? Joomla, Wordpress, ...... ?\nAls het een standaardprogramma is; heb je de laatste versie?\n\nDie linken, verwijzen die naar iets op jouw site wat je er zelf op hebt gezet of is de site gehackt en wordt er verwezen naar iets anders (en dus misbruik gemaakt van je site)?\n\nJe hebt het (ftp)wachtwoord al gewijzigd?\nJe hebt al gecontroleerd of er geen onbekende bestanden op de server staan en dat je website (code) niet is aangepast?
Link naar reactie
Afhankelijk van hoeveel rechten je hebt bij je provider, zou je met .htaccess toegang kunnen beperken. Aan directe links naar plaatjes heb jij niet zoveel, dus die kun je op basis van referrer blokkeren. Je kunt ook bepaalde clients blokkeren, sommige (spam) bots kunnen veel onnodig verkeer veroorzaken. Kan ook weer in .htaccess.
Link naar reactie
Even wat nadere info:\nDe site wordt gehost bij IS. De site is gemaakt in Wordpress. De linkjes verwijzen enkel en alleen naar de homepagina. Wachtwoord is gewijzigd, dat gebeurd regelmatig...\nIk heb, via de tracker, wel inzicht in de IP adressen. Misschien dat .htaccess een idee is. Daar ga ik me in verdiepen, het resultaat horen jullie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...