Ga naar inhoud

we transfer


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraag over \"we transfer\" al een paar keer heb ik geprobeerd een cd met dit programma te versturen, maar de eerste ontvanger mailde dat ik een andere cd gestuurd had ...?\r\nom het toen uit te zoeken hoe het werkt had ik iemand diezelfde cd gestuurd, en die antwoorde als volgt:\r\n\r\nDit bestand is 3,81 kB groot. Dat kan natuurlijk nooit voor muziek. Wij\r\nhoren dan ook helemaal niets!\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\ndat leek mij toen ook onwaarschijnlijk, maar nu zie ik dat de cd bestaat uit 20 bestanden van 44 bytes, dus kan misschien toch wel? ze hebben de extensie .cda
Link naar reactie
De CDA bestanden zijn index bestanden met informatie over waar op de disk de muziek gevonden kan worden en bevatten dus niet de muziek zelf. Zoals al eerder werd gezegd, eerst de CD naar MP3 rippen, dan de MP3 bestanden in een Zipje pakken en die versturen met We Transfer.\n\nRippen naar Mp3 kan gewoon met de Windows Media Player.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Uiteraard kun je MP3 bestanden van een CD converteren naar WAV bestanden, maar wat je wilt is een CD die op iedere CD speler af te spelen is en dan zul je van die MP3 bestanden een echte Audio CD moeten maken, zoal al eerder vermeld.\n\nEr zijn veel brandprogramma\'s die dat kunnen, en inderdaad, Windows Media Player kan dat ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...