Ga naar inhoud

Windows Live Mail


Aanbevolen berichten

mijn windows live mail bevalt prima, echter ik heb een problem met een groep die werkt even maar als ik een dag later weer de groep aanklik is het mis. Na aanklikken van het +teken komen er geen namen maar verdwijnt alles.\r\nIk heb al eens eerrder dit probleem aangekaart en toen kreeg ik het advies de namen opnieuw in te stellen. Het probeem komt echter weer.\r\n\r\nIk werk met Windows 8 maar het problem deed zich ook voor met windows 7.\r\n\r\nIk geef een groepnaam en voeg uit de contactpersonenlijst de namen in, die verschijnen dan keurig onderaan.\r\n\r\nWie heeft DE oplossing ?\r\n\r\ngroeten van nieviss
Link naar reactie
Ik heb geen oplossing, maar ondervond hetzelfde probleem. Nou had ik maar een groepje van 5 personen, dus tik ik die tegenwoordig handmatig in.\nIk vermoed, dat het een bug is in WLM, die te maken kan hebben met de synchronisatie met de server van Microsoft.\nAls ik nl de pc opnieuw installeer en ik log in op m\'n ms account van WLM is de groep er vaak weer wel. \nMaar na een aantal weken \"vallen\" er personen uit, of verdwijnt de hele groep.\n\nNiek
Link naar reactie
Beste Niekie,\r\nik heb dus hetzelfde probleem...... dat stelt me ook wel weer gerust!. Ik ben secretaris van een schaakclub met 20 leden dat is te overzien. Maar de bridgeclub waar ik ook het secretariaat van beheer, heeft er 160.\r\nDat is zo\'n 2 a 3 maal per jaar wel vervelend. Toch bedankt voor je reactie.\r\np.s Ik heb er nog over gedacht je vrouw te raadplegen!\r\nBedankt Niekie
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...