Ga naar inhoud

Facebook:berichten doorplaatsen als bedrijf


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nik ben beheerder van een FB bedrijfssite en wil berichten doorplaatsen in andere groepspagina\'s. Dat gaat wel,maar de berichten worden getoond met mijn persoonlijke profiel. En ik ben ingelogd onder het bedrijfsaccount, want ik weet dat je kunt schakelen.\r\n\r\nMaar ik wil een bericht zeg maar \"anoniem\"plaatsen. Dus niet als beheerder maar met het logo van het bedrijf.\r\n\r\nIk heb gezocht op FB-forums, maar ik vind allleen maar antwoord dat het niet kan. \r\n\r\nKlopt dat?
Link naar reactie
Er zijn er die het doen door een apart facebook account voor hun bedrijfspagina te nemen. Dat is niet toegestaan dus je weet nooit of facebook het eens zal verwijderen. Op die wijze kun je dus alles via je bedrijfsnaam doen, maar toegestaan is het volgens de FB regels niet, althans niet voor zover ik weet.
Link naar reactie
Hoi BT,\r\n\r\nik begrijp je denk ik niet. Ik heb én een persoonlijk profiel én een bedrijfspagina.Maar ik wil als ik artikelen doorplaats in andere groepen dat niet mijn naam er komt te staan maar mijn bedrijfsnaam. Nu geeft die de naam van de beheerder (ik dus) weer. En voor de duidelijkheid , ik ben dan dus \"ingelogd\" met mijn bedrijfsaccount. Dus niet dat ik een artikel vanuit mijn persoonlijke account doorplaats. Wat volgens mij ook geeneens kan, maar dat terzijde\r\n\r\nKan ik dit dan oplossen zeg je?
Link naar reactie
Als je inlogt in je bedrijfspagina kun je midden bovenaan aangeven met welke naam je een bericht wilt plaatsen. Daar staat: \"bericht plaatsen als XXXXXXXXX\" ( je eigen naam of je bedrijfsnaam) deze kun je dan aanklikken en dan zie je de naam veranderen. Ook kun je geheel rechts bovenaan op het wieltje klikken en daar vind je een optie facebook gebruiken als en daar zie je de namen van jouw accounts
Link naar reactie
[QUOTE=p-a-n-g;652851]Als je inlogt in je bedrijfspagina kun je midden bovenaan aangeven met welke naam je een bericht wilt plaatsen. Daar staat: \"bericht plaatsen als XXXXXXXXX\" ( je eigen naam of je bedrijfsnaam) deze kun je dan aanklikken en dan zie je de naam veranderen. Ook kun je geheel rechts bovenaan op het wieltje klikken en daar vind je een optie facebook gebruiken als en daar zie je de namen van jouw accounts[/QUOTE]\r\n\r\nHoi, ja dat weet ik, maar je als je een bericht wilt [U]doorplaatsen[/U] dan gebeurt dit altijd uit naam van de beheerder (dus je persoonlijke profiel) en niet met het bedrijfsprofiel.\r\n\r\n@BT,kan je mijn vraag beantwoorden? Ik heb Gegoogled maar kan niet vinden wat jij bedoelt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...