Ga naar inhoud

WIFI "beperkte toegang"


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een 2,5 jaar oude Samsung laptop RV520 met Windows 7. Sinds een maand/6 weken heb ik ineens een probleem met verbinding maken via WIFI. Elke 5-20 minuten valt mijn verbinding ineens weg en staat er \'beperkte toegang\'. Probeer ik de verbinding te verbreken en opnieuw verbinding te maken, dan staat er dat dit niet mogelijk is. De enige oplossing die ik heb gevonden om dan weer verbinding te maken is door de computer in slaapstand te doen en weer aan te zetten of opnieuw op te starten. Als ik bij adapterinstellingen de wifi verbinding uitschakel en opnieuw wil inschakelen, loopt de computer vast.\r\n\r\nDit gebeurt bij verschillende netwerken waar ik ook ben, maar het meest en vaakst in mijn eigen huis (dat ik deel met anderen). Er is niets veranderd aan de router of internetverbinding sinds ik hier ben komen wonen...\r\n\r\nOh, en het vinkje voor energiebesparing had ik al eerder weggeklikt dus daar ligt het ook niet aan.\r\n\r\nIk hoop echt dat iemand een idee heeft, want dit is echt enorm irritant aan het worden!! Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ja er zijn meer threads met dit probleem en volgens mij hebben we ze bijna niet op kunnen lossen. Soms gaan wifi kaartjes problemen geven, soms gaan ze gewoon stuk.\n\nAls je er niet meer door gehinderd wilt worden en je hebt nog een usb poort vrij, is de gemakkelijkste oplossing om een wifi usb stickje te kopen (ongeveer 12 a 15 euro).\nIk weet, we lopen dan om het probleem heen, maar lossen wel het verbindings probleem op.\n\nEr kan van alles mis gaan met de wifi in een laptop. Onder het moederbord zit een wifi kaartje waaraan 2 draadjes zijn gekoppeld. Die 2 draadjes zijn de antenne en lopen rond door de rand van je scherm. Er hoeft maar 1 van de draadjes ergens klem te lopen en de probs beginnen. \n\nMalware kan het probleem ook nog veroorzaken. Doe daarom nog even [B]een volledige scan[/B] met de gratis versie van Malwarebytes : [url]https://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nAlles wat het programma vindt kan je aanvinken en verwijderen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...