Ga naar inhoud

Windows Mail


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb Windows 8 met Windows Mail. Ik kwam er laatst achter dat er nog Facebookcontacten die ik heb verwijderd bij de contactpersonen in Windows Mail staan. Maar ik krijg ze niet verwijderd. \r\n\r\nHeeft iemand misschien een idee hoe ik deze verwijderde Facebookcontacten uit Windows Mail kan verwijderen?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Indien Windows Mail:\n\n[QUOTE]De apps Mail en Personen werken samen, als u dus een account voor Outlook.com of Exchange hebt toegevoegd, worden uw contactpersonen automatisch toegevoegd aan de app Personen. Voor alle overige accounts moet u dezelfde accounts eerst toevoegen aan de app Personen om toegang te krijgen tot uw contactpersonen, op dezelfde manier als u dit hebt gedaan voor de app Mail. Zie de sectie \'Contactpersonen toevoegen of importeren\' in Help bij de app Personen voor meer informatie over de manier waarop u dit kunt doen.[/QUOTE]\n\nJe zal die contactpersonen dus bij de app Personen moeten verwijderen neem ik aan. \n\n[url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/add-accounts[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
Heb het vanmiddag hier zelf uitgetest. \nJe klikt op dat tegeltjes blad op de tegel van Personen. \nVermoedelijk krijg je eerst een scherm waar je links onderdaan \"Nee bedankt\" kunt klikken. \nZo niet zie je onder \"tegeltjes\"met A, B etc. je contactpersonen staan.\nKlik op het betreffende tegeltje en klik dubbel op de contactpersoon.\nKlik daarna met rechts op de contactpersoon en kies onderin voor verwijderen.\n\nNiek
Link naar reactie
Allebei bedankt voor het antwoord.\r\n\r\nIk kon de app Personen niet vinden in de Store, maar wél de app \'E-mail, Agenda, Personen en Berichten\' (ik heb het vermoeden dat die het moet zijn). En ik heb hem ook meteen gedownload en geinstalleerd. Maar nu het rare, ik kan hem nergens terugvinden bij de apps die geinstalleerd staan. Ik begrijp er niks van. \r\n\r\n@Desperado: bedoel je met Metro tegeltjes; het aparte \'bureaublad\' waar ook de apps bij staan?
Link naar reactie
Maar ik laat nu een plaatje zien\r\n\r\n Van het Aps gebeuren \r\n\r\nHet is het linkse gedeelte van alles wat zichtbaar is.\r\n\r\n [ATTACH]17978[/ATTACH]\r\n\r\n\r\nmet ook weer links onderaan de pijl om van scherm te wisselen.\r\n\r\nVerder de upgrade naar W8.1 is gratis mits je een legale W8 hebt.\r\n\r\n\r\n[url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/update-from-windows-8-tutorial[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...