Ga naar inhoud

e-mail weg!


Aanbevolen berichten

Beste forum,Bijna 2 weken geleden in het buitenland aangekomen,wilde mijn e-mail checken en mijn kleinkinderen gingen voor de grap allerlei wachtwoorden intikken,ik liet het maar gaan en dacht de volgende dag doe ik mijn échte wachtwoord wel in voeren,toen begon de narigheid want microsoft had intussen mijn e-mail geblokkeerd,in Nederland is er niemand en mobiel heb ik niet,dit ter informatie dus daar ik alle stappen 100x heb doorlopen.Heb toen maar ´n z.g nw e-mail adres genomen en intussen ben ik nu ook al mijn contactpers.em dokumenten enz.Mijn vraag is.....wanneer ik weer in Nederland ben is het dan mogelijk (ik weet natuurlijk niet hoe)of ik mijn ´oude´e-mailadres weer in gebruik zou kunnen nemen?Weet iemand ook of ik ´n echt contact kan maken met die MICROSOFT????(waar ik inmiddels doodziek van ben)\r\nGroetjes Thea
Link naar reactie
[QUOTE=Thea;652133]...daar ik alle stappen 100x heb doorlopen...[/QUOTE]\nOmschrijf wat beter wat je al gedaan hebt.\n\nIk ben hier niet in thuis, maar voor zoiets (kindergedrag) hoef je niet je hele account kwijt te raken, daar ga ik tenminste van uit. Er moet een weg zijn om weer toegang te krijgen.
Link naar reactie
Goed kans dat er alleen maar een blokkade op je account vanaf die locatie is ingesteld. Google doet dat ook – ik krijg al tijden meldingen dat iemand in China mijn e-mail account probeert te bereiken door het wachtwoord te brute-forcen. Inlogpogingen vanaf die locatie worden automatisch geblokkeerd totdat ik aangeef dat ik dat zelf ben geweest door vanaf een bekende locatie in te loggen (thuis, bijvoorbeeld) en dat goed te keuren.\nAls je kids vaak genoeg hebben zitten proberen om die beveiliging af te laten gaan, dan zul je waarschijnlijk merken dat je vanuit thuis wel gewoon kan inloggen – met meteen de melding dat er vanuit het buitenland gepoogd is om in te loggen. Heb je nu niet veel aan, maar goed...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...