Ga naar inhoud

Geen draadloze netwerken gevonden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gisteren viel ineens mijn draadloze verbinding uit en kreeg ik na \'Netwerklijst vernieuwen\' de boodschap: \r\n\r\nEr zijn geen draadloze netwerken binnen bereik gevonden.\r\nZorg ervoor dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld.\r\n\r\nSchakelaar????\r\n\r\nBon: ik klik eens rechts op dat icoontje voor draadloos netwerk in de taakbalk, daar staat \'herstellen\' en dat klinkt tof dus daar kies ik voor -> \r\n\"De volgende actie wordt ondernomen: de draadloze adapter uitschakelen\" waarna die weer wordt ingeschakeld waarna ik volgend bericht krijg:\r\n\r\n\"Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid:\r\nVerbinding met draadloos netwerk maken\r\nNeem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.\"\r\n\r\nHeu????\r\n\r\nWtf is er aan de hand? Ik heb toch helemaal geen instellingen veranderd? Ik heb wel een paar programma\'s gedownload voor het terugvinden van gewiste bestanden, die geen van alle de job deden dus heb ik ze er ook weer allemaal afgeflikkerd. Is daar iets fouts mee op mijn computer geslopen?\r\n\r\nWat ik al geprobeerd heb:\r\n- Systeemherstel\r\n- Scan op virussen: niks gevonden\r\n- Maar kijk, AVG kwam ineens wel met de melding dat-ie iets stouts gevonden had, met name JS/Clicker. Dat is in quarantaine geplaatst, maar nog steeds geen netwerken gevonden.\r\n\r\nVoor de volledigheid hieronder mijn systeeminfo:\r\nMicrosoft Windows XP Professional\r\n5.1.2600 Service Pack 3 Build 2600\r\nIBM - Levono - ThinkPad X61
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...