Ga naar inhoud

2 problemen met ie 11


Anoniem2

Aanbevolen berichten

1. Ik heb 2 computers (met vrij identieke programma\'s er op). Als ik op de website van Zita kom moet ik met de oude computer eenmaal inloggen en dat laten onthouden en dat werkt perfect. Op de nieuwe moet ik voor IEDER bericht opnieuw inloggen. Gelukkig word gebruikersnaam en wachtwoord wel onthouden en het stopt dus met een paar klikken. Het zonderlinge is dat dit ook gebeurd als ik zita onder Crome open. Met dat verschil dat naam en wachtoord reeds worden ingevuld en ik dus gewoon even op verzenden moet klikken en de zaak werk weer. Ik heb het probleem al van bij de installatie van win 7 zo\'n 14 dagen geleden. Het is ook gebleven nadat ik win 7 had verwijderd en opnieuw had geïnstalleerd.\r\noud is Intell 4 core en nieuw is AMD dual core.\r\n\r\n2. Sinds vanmorgen kan ik IE11 niet meer openen. Ik krijg de boodschap \"internet Explorer werkt niet meer, er word naar een oplossing gezocht\" Maar die word niet gevonden en ik kan alleen maar afsluiten. Nog gekker is dat de oude computer (die al een week niet meer is gebruikt en waar ook geen updates of nieuwe programma\' s zijn opgezet of verwijderd) precies dezelfde fout vertoond. Gelukkig had die ook crome er op staan zodat ik deze kon downloaden op een stick en op de nieuwe computer kon installeren.\r\nEen derde computer, van mijn echtgenote, heeft geen last met IE11. \r\nAlle computers hebben Win 7 Ultimate. Malwarebytes vind niets en Avast vind niets.
Link naar reactie
Als het nog een keer op wil starten:\nKies Extra > Opties > Geavanceerd en daar \"Opnieuw instellen\".\n\nAnders via het configuratiescherm > software, linksboven kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen en daar IE 11 verwijderen.\n\nDaarna laat je Windows zoeken naar updates en 11 wordt opnieuw geïnstalleerd. \n\nNiek
Link naar reactie
De eerste computer was dus gelukt. Nu mijn 2e. Maar dat werkte helemaal niet. Zelfs het verwijderen van IE in de program files en het daarna downloaden van IE 11 gaf als foutmelding dat er reeds een IE op stond,.Erger nog zelfs het terugzetten van een True image ,van een periode lang voor IE niet meer werkte, gaf precies hetzelfde fout.\r\nGa het nog wat erger maken. Een vriend van mij heeft het ook op zijn computer. Ben benieuwd of we daar een back-up kunnen terugzetten. Deze keer eentje die gegarandeerd werkend is. (heeft precies dezelfde nieuwe computer als ik en die werkt nu.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...