Ga naar inhoud

Shared files, calender en email


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,\n\nHierbij een vraag aangaande het instellen van een gedeeld e-mail adres, kalender en bestanden. Het is niet erg als ik een speciaal domein moet registreren.\nWij willen namelijk voor een team een gedeeld e-mail adres creëren met de volgende opties;\n[LIST]\n[*]gedeelde e-mail\n[*]gedeelde kalender\n[*]gedeelde bestanden\n[*]benaderbaar in Outlook 2010 / 2013 (het liefste ook voor filesharing)\n[/LIST]\n\nWat raden jullie als optie aan?\nOpties die ik heb bedacht:\n\n[LIST=1]\n[*]Gmail + Google calender + (Google Docs / DropBox / OneDrive for Business / OneDrive)\n[*](gebruikmakend van Hotmail connector) outlook.com mail+ outlook.com calender + (Google Docs / DropBox / OneDrive for Business / Onedrive)\n[*]Microsoft exchange account met eigen domein\n[/LIST]\n\nOptie 1 heeft echter als nadeel dat Google Mail en Calender niet lekker synchroniseren met Microsoft Outlook 2010 / 2013 en dat voor destkop filesharing een apart programma wordt gebruikt (Dropbox / Onedrive) of dat men online moet gaan (Google Docs / Onedrive / Dropbox)\nOptie 2 heeft als nadeel dat het voor destkop filesharing een apart programma wordt gebruikt (Dropbox / OneDrive) of dat men online moet gaan (google Docs / onedrive / Dropbox)\n\nEchter van Optie 3 weet ik niet veel af;\nIk weet dat mail en calander keurig in Outlook 2013 kunnen worden ontvangen en kunnen worden aangepast op IMAP basis, maar hoe zit het met filesharing?\n\nBij voorbaat hartelijk dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...