Ga naar inhoud

verbinding met eigen wifi valt weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte lezer(s),\r\nDe verbinding met mijn WIFI valt steeds weg nadat ik mijn laptop even niet gebruik en dan staat mijn netwerk niet meer in de lijst van draadloze verbindingen (die van de rest van de buurt wel). Als ik mijn systeem opnieuw opstart is het probleem weer verholpen en maakt hij zonder problemen weer automatisch verbinding. Desalniettemin is het wel vervelend en ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit moet oplossen. \r\nSpec:\r\nWindows 7 SP1\r\nACER Aspire 5742\r\nWPA2-PSK\r\nUPC Cisco EPC3925 modem/router
Link naar reactie
Het lijkt erop dat het probleem alleen optreedt met de laptop, dus ik vraag me af of we in dit geval Cisco de schuld kunnen geven. Heb je al geprobeerd om de laatste driver te installeren?\r\n\r\nWordt jouw draadloze netwerkkaart aangestuurd door de software van Windows zelf, of heb je een tooltje geinstalleerd van de leverancier van de netwerkkaart? Maw: verbind je via de standaard windows methode of gebruik je daarvoor een tooltje van Acer ofzo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...