Ga naar inhoud

snelheid wordt niet behaald


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond,\n\nIk loop nu al een paar dagen te etteren met me verbinding van 120mbps die niet behaald word op me pc.\nMe provider heeft laatst zijn snelheid verhoogd van 80mbps naar 120mbps,daarvoor altijd netjes de 80mbps gehaald en der soms over en nooit problemen gehad.\nHeb me netwerk kaart ook al op 100 half duplex ingesteld gehad en 100 full duplex om eventueel die 100mbps dan toch te halen,en dat werkt ook niet.\n\nZit normaal een router tussen en die gaat maar tot 100,maar heb de metingen gedaan zonder router om natuurlijk die 120mbps te willen behalen.\n\nTot ik vandaag op exact dezelfde opstelling een Laptop erop aansluit.\n-zonder router: 136mbps wat dik boven de 120mbps is. Alleen maar netjes zou ik zeggen.\n-met router: die dus maar tot 100mbps gaat,gewoon netjes 98mbps.\n\nEn dan op me pc:\n-zonder router: 60mbps,48mbps,13mbps soms 76mbps\n-met router: Idem dito.\n\nEn nogmaals,toen het nog 80mbps was altijd tussen de 75mbps en 85mbps gehad.\n\nGreetzz..\n\nWouter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...