Ga naar inhoud

e mail afdrukken in outlook.com


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nik heb een vraag.\r\nik heb win 8 met als email programma outlook.com omdat die pop 3 ondersteund.\r\ndit werkt allemaal perfect, maar als ik een e mail wil uitprinten krijg ik een afdruk van heel mijn scherm.\r\ndus de adresbalk en de mappen aan de linkse kant in het beeld zoals (postvak in ) (verzonden items ) concepten), heel die rij met mappen wordt ook uitgeprint.\r\nhet lijkt op een print screen.\r\nals ik via de 3 puntjes in de blauwe balk wil uitprinten drukt hij enkel de laatste pagina af, dus als de mail 3 pagina\'s bevat drukt hij er maar 1 af en dat is de 3de pagina.\r\n\r\nals ik nu een mail krijg met hieraan een bijlage gekoppeld kan ik die bijlage wel gewoon uitprinten zonder al die rare dingen.\r\nmaar de email opzich weer niet.\r\nheel vreemd \r\n\r\nweet iemand hier een oplossing voor\r\nvr grt flip
Link naar reactie
ja als ik outlook opstart komt er in postvak in een melding te staan dat er post is.\ndan klik ik die post aan en dan het bericht ook nog een keer.\nhet is dan bijvoorbeeld een mail die niet op 1 pagina past, je moet dan naar beneden scrollen.\n\nals je dan rechtse muisknop doet en dan afdrukvoorbeeld dan zie je precies hoe het niet moet.\n\nzoals gezegd lijkt het er verdacht veel op dat het een print van het op dat moment getoonde scherm is.\n\nja heb de printer al 2 keer overnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.\ntevens heeft mijn vader precies het zelfde, ook onder win 8 (8.1) met outlook.com\nbelde hij net voor namelijk.\n\nmisschien een win 8 kwaaltje??\nof zou het komen doordat outlook.com een online e-mail client is en geen geinstalleerd mail programma??\n\ngrt flip
Link naar reactie
Waarschijnlijk heeft Outlook.com ergens in de weergave van een emailbericht zelf een knopje voor afdrukken staan. Als je daar dan op klikt krijg je een printvriendelijke versie om af te drukken.\n\nAls je direct de printfunctie van je browser gebruikt krijg je inderdaad precies dat: een afdruk van de huidige weergave van de webpagina.
Link naar reactie
Nee, ik krijg ongeveer hetzelfde, met gebruik van de printfunctie van outlook.com zelf. Er komen knopteksten bij, en er komt zelfs een URL bij te staan wat een outlook intern URL lijkt.\nZoiets:\n[CODE]https://dub121.mail.live.com/mail/PrintMessages.aspx?cpids=69144ab8-de36-11b1-8783-00314ad7f5f4,m&isSafe=xxxx&FolderID=00000000-0000-0000-0000-000000000014[/CODE]\n\nIk doe het onder XP, met een hele oude printer.\nLijkt knullig...
Link naar reactie
Nee, ik krijg ongeveer hetzelfde, met gebruik van de printfunctie van outlook.com zelf. Er komen knopteksten bij, en er komt zelfs een URL bij te staan wat een outlook \'intern\' URL lijkt.\nZoiets:\n[CODE]https://dub121.mail.live.com/mail/PrintMessages.aspx?cpids=69144ab8-de36-11b1-8783-00314ad7f5f4,m&isSafe=xxxx&FolderID=00000000-0000-0000-0000-000000000014[/CODE]\n\nIk doe het onder XP, met een hele oude printer.\nDit lijkt knullig...
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;651337]Als je het bericht opent ,heb je rechts boven een knop \"acties\"\r\nIn het menu daarvan zit de optie om heel het bericht af te drukken.[/QUOTE]\r\n\r\nben na het opnieuw installeren van de printer, zover dat hij via die optie die jij noemt alleen het bericht print zonder alle toestanden er rondom.\r\nmaar als nu de mail meerdere pagina\'s bevat doet hij enkel de laatste pagina of als je een selectie maakt van aantal pagina\'s, doet hij ook maar 1 pagina afdrukken.\r\n\r\nheb bij printer instellingen de optie van wachtrij en dergelijke bekeken,\r\nhierin kun je er voor kiezen om te wachten met printen tot alle pagina\'s in de wachtrij staan, of direct beginnen met printen.\r\n\r\nmisschien dat hier nog een optie niet goed staan?\r\n\r\ngrt flip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...