Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Ik kan sinds gisteren in YouTube en ook op andere sites geen filmpjes meer bekijken. Het scherm blijft zwart en bij het rechtermuisknop-contextmenu zie ik \'film is niet geladen\' in het grijs. \r\n\r\nAdobe Flashplayer is geïnstalleerd en up to date. Ik gebruik Vista en IE9. \r\n\r\nHeeft iemand een goede tip hoe ik dit probleem oplos? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Heb je gisteren iets gewijzigd aan jouw pc? updates geinstalleerd? firewall aangezet? Heb je de invoegtoepassingen in IE al bekeken? Misschien in IE alles terugzetten naar \"default\"? Misschien flashplayer een keer opnieuw installeren? Heb je compatibiliteitsweergave toevallig aangezet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Updates geïnstalleerd? Ja, 1, maar dat was nadat het probleem zich voordeed. Invoegtoepassingen in IE zijn niet veranderd. Flashplayer heb ik gisteren nogmaals geïnstalleerd maar hielp niet. Comptabiliteitsweergave staat niet aan.\r\nDefault van IE heb ik nu geprobeerd, helpt niet.\r\nHet enige dat ik gisteren daadwerkelijk heb veranderd is een cookiewijziging om de livestream van de Olympische Spelen op mijn laptop te kunnen bekijken. Ik heb ondertussen CC-cleaner al gebruikt om alle overtollige bestanden (en dus ook de cookies!) te verwijderen maar dat helpt niets.\r\nIk heb verder via msconfig eens gekeken naar veranderde opstartinstellingen en daar kwam ik een tool uit Windows Media Player tegen: \'toepassing voor configuratie voor windows media connect\'. Die tool uitschakelen heeft geen effect. Ik heb wel gelezen dat het re-installen van Windows Media Player het probleem zou kunnen verhelpen dus dat heb ik geprobeerd. Resultaat: ik kan de versie niet installeren omdat die ouder is dan degene die ik heb.\r\nHeb je nog andere tips? Dit probleem begint echt irritant te worden. Alvast dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Kun je een systeem-herstel uitvoeren (naar de situatie van enkele dagen geleden)? Of heb je al een andere browser geprobeerd? Chrome of Firefox ofzo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 systeemherstel is uitgevoerd, hielp echter niet. Andere browser gebruiken (Firefox) werkte ook niet. Zodra ik Flash van de laptop verwijder doet YouTube het wel, alleen geeft hij om de haverklap de melding dat de flashplayer ontbreekt en sommige filmpjes worden niet weergegeven. Zodra ik de flashplayer herinstalleer slaat youtube weer volledig plat...\r\nNog andere suggesties misschien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 hmmm, vaag, ik vond snel nog de volgende link (maar heb nu even geen tijd om verder te zoeken):\n[url]http://www.dslreports.com/forum/r28788632-youtube-won-t-work-if-flash-is-installed-how-to-fix-[/url]\n\niets over html5 gebruiken en flash uitschakelen voor youtube...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Nog even ter info: Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar YouTube doet het weer keurig. Een uninstall en re-install van Adobe Flashplayer werkte niet, alle andere opties die geopperd werden ook niet. Ik heb een volledige systeemscan gedaan en daarna werkte YouTube weer normaal.\r\nBedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 [QUOTE=Howler29;651079]Ik heb een volledige systeemscan gedaan en daarna werkte YouTube weer normaal.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nOmdat dit probleem vaker wordt gemeld op het forum, zou ik (en ik denk de anderen ook wel) graag weten wat je verstaat onder een \"volledige systeemscan\". Ik bedoel, met welk programma en hoe?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Dat zou ik ook graag willen weten.........volledige virusscan? of harddiskscan? In ieder geval goed dat het opgelost is! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Goed dat ik hier nog even kijk...\r\nIk gebruik software van F-secure die mijn provider levert. Een volledige systeemscan wil zeggen dat de complete C-drive wordt gescand op virussen, malware, riskware etc. De scan is grondig en duurt dan ook bijna drie kwartier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Oke thnx voor de toelichting. \nDan neem ik ook aan, dat er met de scan ook wel het e.e.a. werd gevonden? Anders is het een nog wonderlijker verhaal.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Er is tijdens die scan helemaal niets gevonden.\r\nAfgelopen donderdag had ik weer hetzelfde probleem: YouTube speelde niets af. Wat ik toen heb gedaan is de netwerkverbinding verbreken en weer inschakelen. En wat denk je: probleem meteen verholpen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Welke provider heb je ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Waarom antwoordt Howler29 niet op vraag van Desperado van 15-02-2014, 17:46? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Ik dacht dat de provider er niet toe deed. Ik heb Ziggo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen