Ga naar inhoud

YouTube-filmpjes spelen niet af


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds gisteren in YouTube en ook op andere sites geen filmpjes meer bekijken. Het scherm blijft zwart en bij het rechtermuisknop-contextmenu zie ik \'film is niet geladen\' in het grijs. \r\n\r\nAdobe Flashplayer is geïnstalleerd en up to date. Ik gebruik Vista en IE9. \r\n\r\nHeeft iemand een goede tip hoe ik dit probleem oplos?
Link naar reactie
Updates geïnstalleerd? Ja, 1, maar dat was nadat het probleem zich voordeed. Invoegtoepassingen in IE zijn niet veranderd. Flashplayer heb ik gisteren nogmaals geïnstalleerd maar hielp niet. Comptabiliteitsweergave staat niet aan.\r\nDefault van IE heb ik nu geprobeerd, helpt niet.\r\nHet enige dat ik gisteren daadwerkelijk heb veranderd is een cookiewijziging om de livestream van de Olympische Spelen op mijn laptop te kunnen bekijken. Ik heb ondertussen CC-cleaner al gebruikt om alle overtollige bestanden (en dus ook de cookies!) te verwijderen maar dat helpt niets.\r\nIk heb verder via msconfig eens gekeken naar veranderde opstartinstellingen en daar kwam ik een tool uit Windows Media Player tegen: \'toepassing voor configuratie voor windows media connect\'. Die tool uitschakelen heeft geen effect. Ik heb wel gelezen dat het re-installen van Windows Media Player het probleem zou kunnen verhelpen dus dat heb ik geprobeerd. Resultaat: ik kan de versie niet installeren omdat die ouder is dan degene die ik heb.\r\nHeb je nog andere tips? Dit probleem begint echt irritant te worden. Alvast dank.
Link naar reactie
systeemherstel is uitgevoerd, hielp echter niet. Andere browser gebruiken (Firefox) werkte ook niet. Zodra ik Flash van de laptop verwijder doet YouTube het wel, alleen geeft hij om de haverklap de melding dat de flashplayer ontbreekt en sommige filmpjes worden niet weergegeven. Zodra ik de flashplayer herinstalleer slaat youtube weer volledig plat...\r\nNog andere suggesties misschien?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...