Ga naar inhoud

Facebook: Bepaalde groepen afschermen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,\r\n\r\nCore i7 systeem met Win 7 Pro. In mijn Facebook account\r\nstaan een resem groepen vermeld waarvan ik lid ben.\r\n\r\nIk zou mijn account beveiliging zodanig willen bijwerken \r\n\r\n- dat een \"niet-vriend\" niet kan zien van welke groepen ik lid ben.\r\n- dat sommige groepen enkel zichtbaar zijn voor mezelf.\r\n- dat deze boververmelde groepen ook niet zichtbaar zijn voor\r\n mijn eigen FB vrienden, zodat deze geen posts van me in de \r\n afgeschermde groepen kunnen zien, reacties van mij op posts\r\n kunnen zien of geen pop-up ontvangen type \"Dilbert vindt \r\n groep X leuk\".\r\n\r\nHoe kan ik dit doen?\r\n\r\nDank bij voorbaat,\r\nDilbert
Link naar reactie
Dat vergt 15 Aviertjes als het al mogelijk is wat je wilt. Hier de handleiding van Facebook. [url]http://facebook-handleiding.nl/[/url]\n\nIk vermoed dan ook, dat je met al die wensen, beter je FB account kunt opheffen. \nDie soc. media \"leven\" van delen en gegevens van mensen. Als je daar tegen bent, zou je er niet aan mee moeten doen.\n\nNiek
Link naar reactie
Wat jij wilt kan niet.\nJe kunt de zichtbaarheid van je lidmaatschap van groepen alleen algemeen aan of uitzetten. Maar je kunt niet instellen dat bijv. niet vrienden niet kunnen zien dat je in een bepaalde group zit en dat vrienden dat wel mogen zien. En je kunt dit dus helaas al helemaal niet per groep instellen.\nDit gaat dan over openbare groepen. Volgens mij zijn alleen geheim groepen niet zichtbaar voor anderen op je profielpagina.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Voor zover ik weet betekent dit alleen dat mensen niet meer kunnen zien van welke groepen je lid bent.\nZo gauw je een post in een openbare groep doet of er een reactie in geeft, is het bij mijn weten nog steeds zo dat vrienden dat \"zien\" kunnen.\nWeet ik niet 100% zeker maar dacht het wel. Het enige wat ze niet kunnen zien is zaken die je doet in besloten en geheime groepen.
Link naar reactie
Ben je lid van een besloten groep is dat niet zichtbaar voor anderen evenmin als je postings.\nBen je lid van een openbare groep is dat openbaar evenals je postings.\n\nWat ik gedaan heb om niet telkens door al die postings te hoeven scrollen waar ik bij een snel rondje alleen de vrienden/familie even wil lezen is een tweede account aangemaakt voor die zaken die ik minder frequent wil zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...