Ga naar inhoud

Windows Live Mail


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,\r\n\r\nCore i3 met Windows 7 Home. Recent was er een HD crash\r\nen diende ik de HD te vervangen alsook Windows en Win \r\nLive mail opnieuw te installeren. Ik gebruik Win Live Mail om \r\nde berichten van mijn skynet account te lezen. Drie problemen\r\ndoen zich voor met deze account.\r\n\r\n1/ Een kennis heeft ooit mijn systeem gebruikt om zijn mail te \r\nlezen en heeft hierbij zijn (hotmail) account toegevoegd. \r\nDit is nu niet meer nodig en dus heb ik de account verwijderd. \r\nMaar wanneer WLM opstart verschijnt er elke keer het login\r\nscherm met het e-mail adres van de kennis in kwestie. \r\nHoe kan ik dit verwijderen en zorgen dat enkel mijn naam \r\nhier verschijnt.\r\n\r\n2/ Mijn account is zo ingesteld dat wachtwoord wordt \r\nonthouden en mail onmiddelijk bereikbaar is. \r\nDesondanks verschijn er toch een login scherm.\r\nEn als ik hierin de loginnaam en wachtwoord invul dan wordt\r\nde account niet herkend (foutieve login of wachtwoord volgens\r\nWLM), maar toch verschijnen mijn mails en kan ik deze lezen \r\nindien ik login venster verwijder. Hoe krijg ik het login venster \r\nweg zonder meer?\r\n\r\n3/ Ik zou de optie \"leave copy on server\" willen uitvinken\r\nmaar weet niet waar deze functie zich bevindt\r\n\r\nDank bij voorbaat,\r\nDilbert
Link naar reactie
Via het blauwe rechthoekje links bovenin ga je naar \"Opties\" dan \"Emailaccounts\". \nJe klikt 1 keer op het account van die kennis en je klikt op verwijderen. dan zou die melding weg moeten zijn. LEES wel de waarschuwing die je krijgt. Alle emails van dat account op je pc gaan ook foetsie.\n\nKlik daarna op je eigen account via de zelfde weg en kies \"Eigenscahppen\". Kies het 4e tabblad waar je de instellingen van mail achter laten op de server of niet kunt instellen. \n\nMet betrekking tot punt 2 vermoed ik dat er bij de accounts nog een fout account staat, waardoor die inlog vraag verschijnt. \n\nNiek
Link naar reactie
Jawel, maar ik wist niet hoe je dat had verwijderd. Want als je dat op de juiste manier doet, zou dit niet mogen gebeuren en had je toch dat tabblad ook wel gezien?\n\nVerder kunnen accounts gekoppeld zijn met andere onderdelen van Windows live Essentials waar WLM een onderdeel van is. \n\nKies in het configuraties scherm maar eens dat je het wilt verwijderen, dan krijg je vanzelf de vraag of je \"onderdelen\" wilt verwijderen of heel Essentials.\n\nZou kun je bijv. de Messenger verwijderen, als die er nog op staat, want die is vervangen door Skype. Hoe Microsoft verder goochelt met de accounts weet ik ook niet precies\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...