Ga naar inhoud

geen verbinding met kabel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zal mij eerst even voorstellen want das wel zo netjes ,mijn naam is leo en heb een probleem met mijn verbinding .\r\nHet is zo omdat ik in Italie woon en een draad lose verbinding heb met mijn profider is het mischien anders dan in Nederland.\r\nbinnen in mijn huis heb ik gewoon een modem met een antene en een aantal ingangen voor kabels.\r\nnou is het zo dat ik samen met mijn zoon daarop zit en wel te verstaan met 2 kabels maar wat onze verbazing schept is het dat ik nu wel met mijn kabel verbonden zit maar hij niet .\r\nvoor hem rest nu alleen een draadlose verbinding met zijn pc en dat kan ik ook niet meer veranderen en dat is raar want normaal kan je kiezen of je draadloos wil of kabel maar dat icoontje krijg ik niet meer te zien .\r\nop mijn modem zie ik wel een verbinding maar niet op zijn pc,dus kabel van hem bij mij erin gedaan en ja hoor verbinding dus het probleem zit bij hem in zijn pc maar wat moeten wij doen om het op te lossen wie kan mij helpen want dit is echt een probleem voor hem.\r\nmvg leo
Link naar reactie
beginnen met het opnieuw installeren van zijn netwerkadapter.\r\nneem netwerkkabel uit.\r\nga start-configuratiescherm-(xp:hardware)-apparaatbeheer.\r\nklik een evt pluje voor netwerkadapters open, en rechtsklik op de bedrade adapter, kies \'installatie ongedaan maken\' of (sommige windowsversies) \'verwijderen\'.\r\nsluit scherm netjes af en herstart de pc.\r\nbij herstart zal windows de adapter opnieuw \'maagdelijk\' installeren, en heel vaak is dan het probleem over.
Link naar reactie
nee luister of lees eigenlijk het hier in Italie anders dan in nederland, ik heb een kastje op mijn dak dat is dan de antene en die staat op een berg gericht daar zit een kabel aan en die gaat naar mijn modem,daar zitten weer ingangen in waar je je zogenaamde kabels in kwijt kan die dan weer naar je pc gaan maar die kabel ingang van mijn zoon zijn pc doet het niet meer en doet het wel op draadloos dus met een antene verbinding, maar hij wil dat niet want het is al zo moeilijk voor hem hier om spellen te doen omdat het in Italie erg moeilijk is met internet verbindingenpppfffff,het maakt in principe niet uit of je binnen in huis nou een draadlose verbinding hebt of met de kabel maar hij wil zijn kabel verbinding terug hebben dus dat wil ik proberen de bewerkstelligen voor hem . \n\ngr leo
Link naar reactie
En als je op die modem de kabels omwisselt ??? wat voor resultaat geeft dat .\r\n\r\nAls dat niet werkt , zal toch een router [ verdeelstation ] uitkomst bieden voor niet erg veel geld.\r\n\r\nVerder is de netwerkkaart wel ingeschakeld op de Computer van Junior, kun je zien bij apparaat beheer van die Computer\r\nOok de verbinding kabel kan nog een oorzaak zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=leonardo1;651008]netwerkkaart is ingeschakeld want hij heeft verbinding met de modem ......alleen draadloos en hij wil met de kabel weer tergu[/QUOTE]\r\n\r\nDat betekent alleen dat je draadloze netwerkkaart ingeschakeld is. Je bekabelde netwerkkaart kan dan best uigeschakeld zijn. \r\nEven kijken bij \'apparaatbeheer\' of er een rood kruisje staat door de vaste netwerkadapter. Als dat zo is: rechtsklik op de kaart en kies voor \'inschakelen\'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...