Ga naar inhoud

pps


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In #9 schrijf je:\n[QUOTE=frankvlasman;650959]Erik:ja het in documenten opgeslagen item heeft ook een map icoontje.20 ALS IK HET OPEN MET RECHTSMUISKLIK: OPENEN,OPENEN MET,delen met, enz..\nbij openen: het \"hatelijke\"Microsoft vignet. [/QUOTE]\nDat vignet, wat vertelt dat je, is dat dan niet iets van UAC, je account control ? Of Windows Live Essentials ? Moet je daar niet gewoon toestemming geven omdat je de afzender vertrouwt ?\n\nWelke Windows had je ook al weer ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;651355]Eerst service pack 3 downloaden en opnieuw installeren , dan de updates handmatig binnenhalen.\n\nDit natuurlijk voor XP .[/QUOTE]\nEh... Als ik dat lees denk ik eerder aan een herinstallatie, want ik heb de XP SP2 CD. De kans dat zo\'n weg goed gaat is wat groter denk ik, vanwege de un-install van zoveel updates.\n\nHandmatig binnenhalen zou denk ik niets uitmaken, want ze komen allemaal binnen, maar net voor voltooiing van de installatie (niet de download) krijg ik de melding \'[I]Mislukt[/I]\'.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Dank je, maar ik ben geen forum hoor :D \nOP mij kan je beter even niets plaatsen, twee dagen geleden plaatste iemand nog iets OP mij (niet een PB hoor), en helaas, daar moet ik morgen aangifte van gaan doen.\n\n\nFrank, je had een nieuwe vraag op het forum moeten plaatsen, wat jij gedaan hebt is je vraag in een Privé Bericht (PB) aan [I]mij[/I] verstuurd. Weet je nog hoe je een nieuwe vraag op het forum zelf stelt ?\n\nVoor het starten van een [B][I]nieuwe vraag:[/I][/B]\nklik links-boven op een forumpagina op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\".\n\nDaar krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die[I] weer[/I] wat sub-mogelijkheden.\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag. (\'[I]Internet > Internet Overige[/I]\' is wel goed denk ik)\nNa op dat onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\" (Heet nu helaas in het Engels \"[I][B]New Thread[/B][/I]\")\nGebruik een passende titel voor je vraag.\n\n\nDit volgende vroeg je mij via dat Privé Bericht:\n=========================================================\n[quote=frankvlasman]\"[I]hoi Erik .ik weet dat je niets/niet veel ? doet met clouding. maar toch . ik zit op skidrive/onedrive . het probleem is de map- afbeeldingen worden steeds kleiner. eerst waren er ± 8 mappen op een regel nu zijn er dat 15. erg klein dus. ik kan nergens vinden hoe ik ze weer op normale grootte kan krijgen! misschien iemand anders of toch jij zou mij kunnen helpen? Frank.[/I]\"[/quote]\n=========================================================\n\nIk doe daar inderdaad niets mee (skidrive/onedrive), maar misschien dat één snel antwoord jou toch kan helpen, [I]zo niet [/I]plaats dan die nieuwe vraag zoals boven uitgelegd, een tweede reactie kan ik hier niet geven omdat het geheel off-topic is[B]:[/B]\n\nskidrive/onedrive lijkt mij een web-based gebeuren, het is een pagina die je op Internet bekijkt en bewerkt. Dat wil eigenlijk zeggen dat het (alleen ?) zichtbaar is in je browser, zoals Internet Explorer. En daar kan je een pagina in- of uitzoomen. Probeer dat eens als volgt:\nhoudt je Ctrl toets ingedrukt, en gebruik dan het scrollwieltje van de muis.\n\nHet kan dus zijn dat ik dat fout heb, maar dan even je vraag als nieuwe vraag plaatsen.\n[COLOR=\"white\"].[/COLOR]
Link naar reactie
One drive is een map op je pc die gesynchroniseerd wordt met de server van Windows. Alles wat je in de map Onedrive plaatst wordt ook bij Microsoft opgeslagen, achter je wachwoord van je Microsoft account. \nVoor het kleiner worden: Klik 1 keer op de map, druk de CTRL toets is en houdt die vast en druk op de 0 (nul), dan moet de grootte weer goed zijn.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...