Ga naar inhoud

Chrome sluit telkens af.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe luister je muziek? Streaming? Via welke site?\nWelke chrome-versie?\nHoe lang heb je dat probleem al? Heeft het (ooit) goed gewerkt?\nAl eens een andere browser geprobeerd?\nWat bedoel je met \'uitvallen\'? Reageert niet meer? Wat als je lang(er) wacht? \nZijn er meerdere tabbladen geopend?\nWat zie je bij taakbeheer? Hoeveel gebruikt Chrome (geheugen, cpu)?\nKortom: met een tekst als: hij doet het niet meer, kunnen we niet zo veel.\n\nIk begrijp de link tussen programmeur en het topic niet.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;649116]Hoe luister je muziek? Streaming? Via welke site?\r\nWelke chrome-versie?\r\nHoe lang heb je dat probleem al? Heeft het (ooit) goed gewerkt?\r\nAl eens een andere browser geprobeerd?\r\nWat bedoel je met \'uitvallen\'? Reageert niet meer? Wat als je lang(er) wacht? \r\nZijn er meerdere tabbladen geopend?\r\nWat zie je bij taakbeheer? Hoeveel gebruikt Chrome (geheugen, cpu)?\r\nKortom: met een tekst als: hij doet het niet meer, kunnen we niet zo veel.\r\n\r\nIk begrijp de link tussen programmeur en het topic niet.[/QUOTE]\r\nIk luister muziek op YouTube\r\nIk heb Chrome 31.0.1650.63 (Meest recentste)\r\nAnders browsers doen het goed\r\nUitvallen is meteen afsluiten zonder een melding. (Alsof het proces wordt afgesloten)\r\nStuk of 3 tabbladen\r\nChrome gebruikt 20% van CPU
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71]Ik begrijp de link tussen programmeur en het topic niet.[/QUOTE]\nDaarmee geeft TS aan wat hij aan het doen is, terwijl op de achtergrond Chrome draait en de muziek verzorgd en dan plotseling crashed. Vrij duidelijk toch. \nHij had natuurlijk ook kunnen schrijven \"Ik zit intussen een beetje op m\'n keyboard te tikken\" maar dat klinkt meteen alsof \'ie niet beters te doen heeft.\nEn dat denk ik nou weer niet, maar dat denk ik maar...
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;649136]Daarmee geeft TS aan wat hij aan het doen is, terwijl op de achtergrond Chrome draait en de muziek verzorgd en dan plotseling crashed. Vrij duidelijk toch. \r\nHij had natuurlijk ook kunnen schrijven \"Ik zit intussen een beetje op m\'n keyboard te tikken\" maar dat klinkt meteen alsof \'ie niet beters te doen heeft.\r\nEn dat denk ik nou weer niet, maar dat denk ik maar...[/QUOTE]\r\n\r\nIk had het niet beter kunnen formuleren\r\n(Eigenlijk tik ik in chrome dus dat is meteen fataal voor mijn hele script)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...