Ga naar inhoud

Schijven niet zichtbaar in verkenner? (fixed)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heel vaag probleem.\nNiets gebeurt, alles werkte perfekt. Wel heb ik een \"Windows anytime upgrade\" gedaan van Home Premium naar Professional. Daarvoor hoefde ik alleen het serienummer te gebruiken dus dat was op zich wel handig. Gin ook lekker snel.\n\nNu weet ik helaas niet meer of ik nadien de verkenner nog gecontroleerd heb, volgens mij wel, in elk geval weet ik wel zeker dat de rest goed werkte.\n\nVandaag zet ik de pc aan heb ik een vaag probleem.\nAls ik de windows verkenner open, dan zie ik een venster wat start in \"bibliotheken\".\n\nDaarin is dan Afbeeldingen, Documenten, Muziek en Video\'s te zien echter GEEN harde schijven, of liever gezegd de partities en dvd-schrijver niet zichtbaar.\n\nNu komt echter het grappige.\n1.) Mijn Computer -> alles zichtbaar\n2.) Total Commander -> alles zichtbaar\n3.) Computerbeheer -> alles zichtbaar. Ook als je daar een partitie selecteert, dan rechter muisknop doet en dan \"verkennen\" kiest, is gewoon alles zichtbaar zoals het hoort.\n\nHet probleem lijkt zich dus alleen voor te doen bij de windows explorer op het bureaublad en de taakbalk.\nIk heb al geprobeerd via taakbeheer het proces te beëindigen en dan opnieuw te starten maar dat heeft niet geholpen.\n\nIemand een idee hoe dit op te lossen?
Link naar reactie
Nou het probleem is opgelost.\n\nHet werkte weer naar behoren nadat ik het volgende gedaan heb:\n1.) Verkenner openen\n2.) Organiseren geklikt en toen indeling gekozen\n3.) Navigatievenster.\n\nIk bleek zelf e.e.a. gedaan te hebben toen ik wilde zorgen dat in een mapje op het bureaublad, de verkenner niet weergegeven werd.\nKlaarblijkelijk gebeurt dit dan gelijk bij alle mappen en niet zoals in XP alleen bij de map waarbij je het doet.\n\nDat roept dus wel nieuwe vragen op.\nXP heeft bij mapopties een optie \"de weergaveinstellingen van elke map opslaan\".\nHeeft windows 7 dat niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...