Ga naar inhoud

Website


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je een hele link op je scherm mist is dat wel een flinke rand.\r\n\r\nDruk voorlopig eens op F11.\r\n\r\nKan zijn dat je je monitor niet goed hebt afgesteld, je kan meestal exact de randjes afstellen in een menu op je monitor.\r\n\r\nKijk daarna op je monitor welke resolutie die heeft, want het kan ook dat de resolutie of verhouding van het beeld vanuit Windows niet goed staat. Als het tenminste om Windows gaat, rechtsklik dan op je Bureaublad, en kies voor \'[I]Eigenschappen - Instellingen[/I]\'. Daar kan je de verhouding en/of resolutie wijzigen met de schuifregelaar. Kijk in het voorbeeld of het \'wat platter\' kan, of stel exact in wat er op je monitor vermeld staat.
Link naar reactie
Bijna botsing met jouw bericht.\n(Ik zou maar geen instellingen veranderen...)\n\nDit is wat ik daar als bovenste rand zie:\n[ATTACH]17842[/ATTACH]\n\nAls ik in het \'[I]Zoeken[/I]\' boxje naar \'[I]Inloggen[/I]\' zoek, krijg ik geen scherm waar dat alsnog kan, dus ik heb het idee dat het een fout is van de pagina.\n\nIk kijk trouwens met de Firefox browser.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...