Ga naar inhoud

bijlagen in yahoo niet te openen in firefox


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gebruik makend van firefox 25.0.1 kan ik na de laatste update van yahoo mail geen bijlagen meer openen. In outlook lukt het wel.\nIk kan op de bijlage klikken en kan dan kiezen download attachement en dan save to computer of save to dropbox. Bij de eerste keuze gebeurt er niks, bij de tweede keuze begint er soms iets te gebeuren, zo\'n ronddraaiend schijfje, maar dat gaat dan eindeloos voort.\nWat kan ik doen?\nAls ik naar mijn settings ga, kan ik daar niet alles veranderen. Ik kan bijvoorbeeld niet terug naar een basic uitvoering, dat doet hij niet. Ik kan het keuze vinkje niet verplaatsen.\nHet keuze vinkje bij enable conversations kan ik niet weghalen.\nAls ik rechtsboven op dat zonnetje/wieltje klik en naar privacy ga, gebeurt er niks...bah!
Link naar reactie
Volgens firefox gebruik ik al de nieuwste versie...\nKan het te maken hebben met java-toestanden. In de add-ons bij plug-ins staat java platform en java deplyment toolkit of zoiets. daarvan wordt gezegd dat ze bekend staan als kwetsbaar en moeten worden bijgewerkt. Als ik dan klik op bijwerken dan komt er te staan dat die geblokkeerd is. Heeft dat er iets mee te maken?
Link naar reactie
ErikdenHouter: jouw suggestie is een van de oplossingen die geboden worden onder vele in de link die Foobar gaf. Ik heb het hele riedeltje gevolgd, van opstarten zonder add-ons tot legen van cache en weet ik wat al. Als ik de setting veranderde naar basic lukte het wel de bijlagen te downloaden maar iedere keer als ik yahoomail dan weer startte waren de settings weer terug naar full-features. (overigens lukte dat vóór het legen van mijn cache niet om die settings naar basic te zetten, dat had ik namelijk al geprobeerd)\r\nUiteindelijk zit de oplossing van het probleem in een gewijzigde url. Ik open yahoo mail altijd vanuit een snelkoppeling in mijn werkbalk. Als ik die aanklik en de url uit de adresbalk kopieer en in IE plak, dan maakt IE er iets anders van. Vervolgens heb ik deze nieuwe url uit de adresbalk van IE gekopieerd en in de eigenschappen van mijn snelkoppeling dat nieuwe adres geplakt. Et voila!\r\n\r\nFoobar: ik had al wel de Nederlandse help geraadpleegd, maar deze link was uiteindelijk veel behulpzamer. Mijn dank is groot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...