Ga naar inhoud

BSoD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\n\r\nIk heb een pc met windows 7 en een labtop eveneens met windows 7.\r\nMijn pc is via de kabel met mijn fritzbox verbonden en de labtop is draadloos verbonden.\r\nOp mijn pc staan nu onder netwerk 2 icoontjes te weten die van mijn pc en die van de labtop.\r\nOok op de labtop zijn ze beide zichtbaar.\r\nNu kon ik voorheen altijd bestanden plaatsen vanaf mijn pc naar de map users van de labtop.Ook omgekeerd werkte dit altijd goed.\r\nSinds eergisteren, wanneer ik vanaf de labtop naar de map users ga van mijn pc en ik klik, krijg ik op mijn pc het blauwe stopscherm. Andersom werk het nog wel alleen van de labtop naar mijn pc verschijnt op de pc het BSoD scherm. Wie weet een oplossing aangezien ik niet weet wat nu te doen.\r\n\r\nHeb er een dump file en een app.logje bijgedaan.
Link naar reactie
4 keer deze melding: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA\nen 1 keer deze: ATTEMPTED_WRITE_TO_READONLY_MEMORY\n\nDie laatste zal een poging zijn geweest om iets op een dvd of zo te schrijven.\nDie eerste lijkt me [B]mogelijk[/B] veroorzaakt door een probleem met het geheugen.\nControleer het geheugen eens een nachtje met Memtest86\n\nEn zo\'n ding heet een la[B]p[/B]top\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...