Ga naar inhoud

laptop start niet op met nieuwe ssd


Aanbevolen berichten

Ikheb een nieuwe samsung evo ssd in mijn laptop gebouwd.\r\nEen nieuwe installatie met windows 7 gedaan,maar nu start\r\nhij niet op.Hij blijft hangen op het vlaggetjes beeld.\r\nMijn laptop een acer 8930g, T6400 dual core.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nk heb een nieuwe samsung 840 evo 256 GB in mijn laptop gebouwd.
Link naar reactie
Ik zou toch even grondig zoeken naar een harde schijf test programma. De pro versie van HDTune kan veel, maar kost geld. \nEen ssd moet elk (normaal) programma wat erop staat in een oogwenk op starten. Ook menu\'s etc. moet snel gaan. \nMaar omdat de installatie van Windows ook al moeizaam verliep, zou er best iets ernstig mis kunnen zijn met je ssd.\\Dat ding moet rond de 500MB/s kunnen lezen.\n\nNiek
Link naar reactie
Oke. Je zal weten dat je een ssd niet moet defragmenteren. (Dat schakelt windows automatisch uit op ssd\'s, maar dus ook niet handmatig.\nVerder kan je het indexeren van je ssd uitschakelen. Dat ding is normaal zo snel dat een aparte index totaal geen zin heeft.\nBeide maatregelen verlengen de levensduur van je ssd. (Bij die Samsung 840 evo sowieso al geen probleem eigenlijk).\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...