Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk werk hier met Windows 7 64 Byte op een PC met 8 GB intern geheugen. met 2 monitors er op .\r\nwel het werkte altijd goed alleen nu krijg ik regelmatig dat mijn linker monitor heel even(1 a 2 Sec) wegvalt en dan is alles er weer.\r\nik heb al de DMI kabels omgewisseld maar dan is het nog dus daar ligt het niet aan lijkt me.\r\nIk heb 2 Flatron e 2441 monitors van LG \r\nOok heb ik dat de usb poort er soms even mee stopt en dan vanzelf weer door gaat net of alles even bevriest.\r\nIk hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb uitgelegd en dat iemand misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn, oja de monitors zij 1,5 jaar oud.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie meedenken \r\ngroeten \r\nRien
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647740]Ik zou het niet zoeken in de monitoren, maar in drivers.\r\nHeb je van de videokaart en het moederbord de laatste drivers geïnstalleerd.?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Niek \r\nsorry maar heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken?\r\nkun je me wat tips geven?\r\nVideokaart is een ATI Radeon HD 4650 en ik heb echt geen idee welke versie drivers ik nu heb zijn de originele die ik 3 jaar geleden erbij heb gekregen.\r\nen moederbord heb ik helemaal geen kaas van gegeten om de drivers daar van te vinden maar ben altijd bereid iets bij te leren \r\nbedankt Rien
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...