Ga naar inhoud

pictogram incredible mail


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik werk met windows 8 en met incredible mail\r\n\r\nals er een mail binnenkomt verschijnt er een poppetje (mailmelder), en verschijnt er ook een wit envelopje in de rechterbenedenhoek van het pictogram van incredible mail op de taakbalk\r\n\r\nhoe kan ik vermijden dat dat wit envelopje ook verschijnt telkens een mail binnenkomt die via een zelfgemaakte \"berichtenregel\" wordt afgevoerd van de server ?\r\n\r\nik krijg bv. tientallen mails per dag met \"vergroot uw verkoopkans...\" van verkoopssites waar ik op adverteer, en daar (en voor vele andere zaken) heb ik dus \"berichtenregels\" voor gemaakt \"onderwerp bevat ...\" \"verwijder het van de server\"\r\n\r\nbij zulke berichten verschijnt het poppetje dus niet, maar wel het wit envelopje, en dat is dus niet de bedoeling\r\n\r\nik wordt iedere keer voor niets gealarmeerd, en ik MOET wel iedere keer gaan kijken, want het kan een mail zijn die in de map \"verwijderde items\" binnenkomt, en die kan soms belangrijk en dringend zijn, en daar wordt ik door het poppetje NIET van verwittigd (dat verschijnt enkel voor mails in postvak in), dus eigenlijk heb ik aan het poppetje niets en moet ik werken met het \"wit envelopje\"\r\n\r\nmaar het is dus echt om gek te worden dat dat envelopje keer op keer voor niets verschijnt\r\n\r\nweet iemand raad ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...