Ga naar inhoud

Steeds in moeten loggen op wifi


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn sportschool is er wifi. Telkens als ik hier gebruik van wil maken, moet ik in mijn iPhone naar om het netwerk te zoeken. Vervolgens moet ik het netwerk kiezen en dan krijg ik in mijn browserscherm een pagina van de sportschool te zien, waarop ik eerst de voorwaarden moet accepteren. Kortom: erg omslachtig om dit iedere keer te moeten doen.\n\nIs er geen andere oplossing om gewoon automatisch verbinding te maken met het bekende netwerk zodra ik binnen kom (net als thuis)?
Link naar reactie
Hetzelfde geldt voor bussen en treinen waar je gebruik kunt maken van gratis wifi. In ieder geval bij de bussen en treinen van Arriva.\r\nOok aan Arriva werd gevraagd waarom het nodig was om steeds opnieuw de gebruiksvoorwaarden te moeten accepteren.\r\nAntwoord van Arriva: \"Om te onthouden met welke apparaten eerder is gebruik gemaakt van de dienst zouden we gegevens van alle gebruikers centraal moeten bewaren, of cookies op uw apparaat moeten plaatsen. Vanuit privacy- en beveiligingsoogpunt vinden we dit niet wenselijk.\"\r\nBron: [url]http://www.arriva.nl/contact/veelgestelde-vragen/internet-in-de-trein/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...