Ga naar inhoud

Wi-Fi versterker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nSinds kort woon ik in een studentencomplex naast mijn school, helaas hebben ze hier geen draadloos internet en de Wi-Fi van mijn school pakt (o.a. mijn iPad3) ook niet. Mijn kamer bevindt zich op de vijfde etage en vanuit mijn raam zie ik het computerlokaal van mijn school, in een straal van ongeveer 20 meter?\r\n\r\nOmdat mijn complex naast mijn school grenst, is mijn vraag nu of het nut heeft om een Wi-Fi versterker te kopen, zodat ik toch de internet van m\'n school kan gebruiken. :p\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Al eens met de ipad door de kamer gelopen en hier en daar ( bij het raam) stil gestaan.?\nRaam open, raam dicht ?\nOok de stand van de ipad zou van invloed kunnen zijn.\nStaat het computerlokkaal ook op 5e etage ?\nAls je op gelijke hoogte staat, wel signaal ?\nStaat de draadloze router op school wel altijd aan ? of gaat alles tegelijk uit?\nKun je met een ander apparaat b.v. laptop proberen of die wel iets op pikt?\nMaar, 10 x 0 = 0\n....Bert P
Link naar reactie
[QUOTE=Bling;647274]\r\nOmdat mijn complex naast mijn school grenst, is mijn vraag nu of het nut heeft om een Wi-Fi versterker te kopen, zodat ik toch de internet van m\'n school kan gebruiken. :p\r\n\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nEen wifi versterker heeft alleen zin, als je die kan plaatsen op een locatie waar het signaal nog wel goed wordt ontvangen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...