Ga naar inhoud

e-mails uit postvak IN niet te verwijderen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

WLM eraf gemikt.\nZelfde als hierboven omschreven, snelkoppeling op Taakbalk niet te openen.\nOok niet bij Programma\'s.\nWat is dat toch een irritant gebeuren.\n\nAls backup terug is gezet werkt alles weer goed.\nAlleen weet je niet voor hoelang.\n\nIk snap er alleen niets van, blijkbaar ben ik de enige die op een gegeven moment bepaalde snelkoppelingen niet meer kan openen.\nZet ik een backup terug, dan werkt het weer. (even)\n\n(Windows 7 Ultimate)
Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yep...... maar je vergeet, dat je heel wat kleine progjes hebt draaien, die wat dingen, naar jou wensen zetten, als ik zo je berichten geschiedenis doorlees. \n\nDoe nou eens 1 keer een nieuwe installatie van een normale (zonder dat Windows mail gedoe) W7 en bouw het gewoon weer even op. \nOmdat ik leer met gewoon W7 en haar progs om te gaan, duurt een herinstallatie inclusief de noodzakelijke programma\'s (o.a. office) bij mij nog geen 40 minuten.\nDaarna even updaten, de data terug zetten en de mail importeren en ik ben klaar.\n\nIk doe dat ongeveer 1 x per halfjaar, zuiver en alleen omdat ik nogal wat test en repair progs op m\'n pc heb staan. Als dat teveel wordt ram ik hem schoon. Die gaan er pas weer op als ik ze nodig heb.\n\nNiek
Link naar reactie
@ Niek, \n\nhet installeren op zich is het probleem niet.\nDe dingen er omheen maakt het meeste werk.:confused:\n\nIk heb overigens Windows 8 er redelijk kaal bij staan, die wilde ik vervangen door 8.1, weet nog niet of het alles gaat vervangen, daar zou ik het eens op kunnen proberen, maar het mail programma blijft het struikelblok, ik wil alle 10 adressen (accounts) bij elkaar in 1 map. NL met spellingcontrole.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;648096]Je hoeft 8 niet te \"vervangen \" door 8.1. Je kunt gewoon de update downloaden. \n\nNiek[/QUOTE]\nIs de huidige uitgave niet handiger, alles in 1?\nGeen idee hoe het zit met versienummers, ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij mijn Windows 8 versie, laat staan bij de XP versie.\n\nHet gaat net als in het begin, wil je niet van XP weg en is Windows 7 lastig.\nNu ben je eenmaal overgestapt naar 7 en heb je het zelfde met 8.\nWat wordt trouwens de volgende versie en wanneer komt die uit?\n\nGewoon belachelijk wat ze aan die zooi verdienen.\nMaar ach, met medicijnen is het nog erger denk ik.
Link naar reactie
Jij geeft eerst 100 euro uit aan Windows 8 en gaat dan niet de gratis update gebruiken naar 8.1, maar koopt gewoon Windows 8.1 compleet voor 119,90 erbij. \n\nEn wat is nou gemakkelijker: Een update die inderdaad soms 2 uur in beslag neemt naar 8.1 maar voor het grootste deel op de achtergrond plaats vindt, of een nieuwe installatie?\n\nEn dan zeg je: [QUOTE] Gewoon belachelijk wat ze aan die zooi verdienen.[/QUOTE]\n\nSorry maar ik kan je logica nu even niet meer volgen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;648101]Jij geeft eerst 100 euro uit aan Windows 8 en gaat dan niet de gratis update gebruiken naar 8.1, maar koopt gewoon Windows 8.1 compleet voor 119,90 erbij. \n\nEn wat is nou gemakkelijker: Een update die inderdaad soms 2 uur in beslag neemt naar 8.1 maar voor het grootste deel op de achtergrond plaats vindt, of een nieuwe installatie?\n\nEn dan zeg je: \n\nSorry maar ik kan je logica nu even niet meer volgen.\n\nNiek[/QUOTE]\nWie zegt dat ik dat nú ga uitgeven?\nIk ben echt niet gek hoor. (misschien wel een beetje gestoord :D)
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;648100]Is de huidige uitgave niet handiger, alles in 1?\n[/QUOTE]\n\nHier tik je dat. \n\nEn als je hem niet koopt en wel hebt, ben je in strijd met de huisregels van dit forum bezig. (En ook nog gewoon strafbaar)\n\nKennelijk weiger je te wennen aan veranderingen die bijna onontkoombaar zijn. \n \n[QUOTE]Het gaat net als in het begin, wil je niet van XP weg en is Windows 7 lastig.\nNu ben je eenmaal overgestapt naar 7 en heb je het zelfde met 8.\nWat wordt trouwens de volgende versie en wanneer komt die uit?[/QUOTE]\n\nIk verdiep me nog niet in de volgende versie, maar die gaat denk 9 heten, als het goed is. \nHier wat leeswerk voor je gezocht: [url]http://www.zdnet.nl/nieuws/152061/wat-komt-er-na-windows-8-1-/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...