Ga naar inhoud

e-mails uit postvak IN niet te verwijderen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Windows 7 met Windows Mail.\n\nAl een paar dagen heb ik het probleem dat ik in mijn Postvak IN een email bericht heb staan, een doodgewone die ik wel vaker krijg.\nDeze is dus nog niet geopend.\nZodra ik hem aanraak wordt Windows Mail afgesloten.\nZowel met rechts als links klikken.\nKnap lastig.\n\nAndere mails zijn gewoon te lezen en te verwijderen.\n\nVandaag idem met een andere mail.\nbetreffende mails zijn afkomstig van bekenden, dus niets mis mee.\n\nBack-up terug gezet, helpt niet.\nCCleaner gebruikt, helpt niet.\nMalware bytes idem.\nADWCleaner, idem.\n\nBen bang dat het er stiekem steeds meer gaan worden, kent iemand dit?\nVreemde mail open ik niet zomaar, daar let ik wel op, helemaal omdat je nogal wat rommel krijgt van je z.g. bank, maar daar reageer ik al niet eens opm al lijkt het soms bedrieggelijk echt.
Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Desperado;647010]Knoeien met Windows Mail [ van Vista ] in Windows 7 dat hou je niet vol.\n\nBij de laatste updates hebben ze de beveiliging vast aangepast.:o[/QUOTE]Niks knoeien, werkt op zich prima, met meerdere accounts.\nNet als OE, mag van mij nog steeds morgen weer terug komen.\nZolang het werkt hou ik het best vol:p
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;647012]Bij dit soort problemen altijd eerst off-line gaan. Die optie zit waarschijnlijk in je menu \'[I]Bestand[/I]\'. Off-line, en dan nog eens proberen te verwijderen.\n\nJe zit toch niet naar webmail te kijken via je browser ?\n[COLOR=White].[/COLOR][/QUOTE]Nee mail kijk ik áltijd via Mail.\nHet lukt mij nu op deze manier om een onwillige mail weg te krijgen, zijn er inmiddels 4 geweest vanaf plaatsing:\n\nDe mail die er boven zit, in de Inbox, dat moet wel een gewone zijn, dus die is gelezen maar staat er nog.\nDaar onder de niet te verwijderen mail.\nIk verwijder snel de mail erboven, maar moet gelijk doorklikken, met snel bedoel ik ook snel, naar de moeilijke.\nAls het lukt, zit die mail nu nog - ongeopend - in de verwijderde Items.\nAls ik hem daar aanklik, hetzelfde, sluit Mail supersnel af.\nMaar ik kan gewoon de map verwijderde items leeg maken.\nBen je wel alle verwijderde berichten kwijt, maar dat is niet zo heel erg.\nBelangrijke mails zet ik gelijk ergens anders, als het over bijv. Philips gaat, komt hij in de map Philips.\nNormaal geeft mail geen probleem. Komen een stuk of 30 p/d
Link naar reactie
Wat zijn het dan voor mails ? Kan je er ook niet op rechtsklikken ?\r\n[QUOTE=burgkop;647271]\r\nAls het lukt, zit die mail nu nog - ongeopend - in de verwijderde Items.\r\nAls ik hem daar aanklik, hetzelfde, sluit Mail supersnel af.\r\nMaar ik kan gewoon de map verwijderde items leeg maken.\r\nBen je wel alle verwijderde berichten kwijt..[/QUOTE]\r\nProbeer dan:\r\nselecteer (klik) de mail er boven, druk [I]Shift[/I], en klik de mail er onder... dan moeten ze [I]alle drie[/I] geselecteerd staan, en kan je misschien alleen die drie verwijderen door op \'Delete\' te drukken, of via het rechtsklik menu.\r\n\r\nDuidelijk staat er iets in de mail wat niet goed verwerkt wordt.\r\n\r\n(Zoiets kan veroorzaakt worden door \'[I]code injection[/I]\', een methode waarbij programmeringsplatforms zoals HTML en een ander programmeringsplatform, of zelfs alleen de platte tekst in zo\'n platform door elkaar gaan lopen. Kan door malware schrijvers gemaakt zijn).
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;647278]Wat zijn het dan voor mails ? Kan je er ook niet op rechtsklikken ?[I]..........................................[/I][/QUOTE]\nMomenteel kan ik er even niets mee uitproberen, om dat ik ze nu nog niet heb.\nIn het laatste geval was het een nieuwsbrief, uit Duitsland, die ik al jaren zonder problemen ontvang.\nDenk dat ie er met een week weer is.\nNet zoiets als je hier van AH zou krijgen, maar dan van Kaufland. (Kleef)\n\nZodra ik hem met de muispijl maar aanraak sluit Mail af. Wil ik ook nog klikken, is het allemaal al weg en ben ik veel te laat :p
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;647402]Ken het programma niet maar in OE was bij problemen vaak de oplossing \"postvak in\" weggooien wat bij het starten dan weer opnieuw aangemaakt wordt.[/QUOTE]\nDat is dan bijna hetzelfde als met de Verwijderde map. :D\nMaar dan ben ik toch alles kwijt wat daar nú in zit?\nAls dat zo is, dan is dat alleen een laatste alternatief omdat er 3 jaar mail in zit, veel kan weg natuurlijk maar nog lang niet alles.\nAlles van Mail staat niet in C opgeslagen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;647481]\r\nAls dat zo is, dan is dat alleen een laatste alternatief omdat er 3 jaar mail in zit, veel kan weg natuurlijk maar nog lang niet alles.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nOutlook Express kon al ernstige stress vertonen bij een Postvak In met meer dat ongeveer 2000 mailtjes. Als daar 3 jaar mail in staat, hoeveel zijn dat er dan?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;647581]Outlook Express kon al ernstige stress vertonen bij een Postvak In met meer dat ongeveer 2000 mailtjes. Als daar 3 jaar mail in staat, hoeveel zijn dat er dan?\n\nNiek[/QUOTE]\n6849 berichten, is dat veul :D\nIs van 10 adressen - accounts dus :p - \n\nIk moet toch eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb.\nJa is een keer een instelling niet goed, maar over het algemeen toch tevreden over.\nWeet natuurlijk niet of het zo blijft werken, als ik een nieuwe installatie zou moeten doen, daarom doe ik dat alleen als het zou moeten.\n\nHet probleem met die niet aan te raken mail is met 2 mails, steeds dezelfde, van verschillende afzenders.\nIk kan afzender niet blokkeren, omdat ik de regel niet kan aanraken.\nZoals ik schreef probeer ik hem de volgende keer bij Gmail zelf te openen en daar de nieuwsbrief afzeggen.\nDaarna weer aanmelden, kijken wat er dan gebeurt.
Link naar reactie
Ja dat zijn er onwijs veel. Waarom zet je een deel niet weg in een paar aangemaakte mappen. Bijv. per jaar. Dan zijn het er nog veel per map, maar gaat het misschien beter. \n\nHeb je al gekeken op de site van de instantie waar de nieuwsbrieven vandaan komen, of meer mensen dat probleem hebben?\n\nKan je via MSconfig het opstarten van je antivirus/antispam programma uitschakelen om te kijken of je ze dan wel kunt weggooien? (eigen risico)\n\nNiek
Link naar reactie
Geen idee hoe je die uit elkaar kunt halen, want als ik in de archiefmap kijk en ik raak bij de Postvak In de genummerde bestanden aan, zie ik wel een datum staan, maar allemaal door elkaar, dat wordt een gezoek denk ik, al zal er wel een foefje op zijn.\nPostvak in bij Mail staat natuurlijk op volgorde van ontvangst.\n\nZal eens kijken op die site.\n\nNiet met MSconfig geprobeerd, heb die mail inmiddels op de oude wijze weg gekregen.
Link naar reactie
Foefje? \n\nJe hebt in je scherm een aantal kolommen. Boven aan in die kolommen staat bijv. Naam, Onderwerp en ook Datum. Klik een keer op datum en je mails staan op datum. \nJe maakt eerst een nieuw mapje aan in de linkerkolom met de naam 2012.\n\nJe klikt op de bovenste van 2012 scrolt naar de onderste, druk op de Shift toets en klikt de onderste aan en alle mail van 2012 is geselecteerd.\n\nNu klik je met rechts in de geselecteerde mails en kies \"Verplaatsten\". In het verschijnende scherm kies je de map 2012 en klikt OK. dan gaan al je mailtjes van 2012 naar die map toe.\n\nMaar wat is \" op de oude wijze weg gekregen. \" ??\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...