Ga naar inhoud

Halfgrijze plaatjes / slecht getoonde website


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ha forummers,\r\n\r\nZie de titel van mijn topic, dat is wel zo\'n beetje de samenvatting van wat er mis is op mijn pc. In Chrome en in IE (beide up to date) worden sinds enkele dagen niet alle websites meer goed weergeven. Bij bijvoorbeeld computeridee.nl, zie ik heel veel rare tekens, en verder alleen platte tekst en een enkele banner. \r\n\r\nOp sommige websites worden plaatjes maar voor de helft geladen, de rest is grijs. Dumpert video\'s werken ook niet meer, er wordt gewoon geen video zichtbaar.\r\n\r\nDaarnaast maak ik gebruik van Citrix Webwerken, maar daar wordt ik er om de paar minuten uitgegooid. Met de melding dat mijn netwerkconnectie is interrupted.\r\n\r\nDeze problemen zijn allemaal tegelijk ontstaan. Ongeveer vanaf het moment dat ik van bekabelde verbinding naar draadloos ben gegaan (maar draadloos heeft verder altijd prima gewerkt). Verder zou ik geen oorzaak of verandering kunnen bedenken. \r\n\r\nEnig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Link naar reactie
draadloze adapter in je pc: ga apparaatbeheer, rechtsklik en kies: installatie ongedaan maken of verwijderen (al naar gelang je windowsversie).\r\nsluit apparaatbeheer netjes af en herstart de pc.\r\n bij de herstart gaat windows de adapter opnieuw maagdelijk installeren.\r\nje moet nu wel de wpa-sleutel even opnieuw ingeven.\r\nhelpt dat ook niet dan experimenteren met de kanaalinstellingen op de router.
Link naar reactie
Ik heb geen echte ervaring met draadloos, maar wat ik zie is corruptie. Normaal zou een corrupt pakketje data gewoon niet geaccepteerd worden, en er zou om een nieuwe verzending gevraagd worden. Het feit dat het toch verwerkt wordt en als rotzooi op je scherm komt doet me aan een hardware defect denken. De vraag is dan welk apparaat, de PC\'s draadloze adapter of de draadloze router.... Toen de melding op je telefoon kwam, stond toen de PC ook aan ?\r\n\r\nHeb je nog een computer om te proberen ? Heb je geprobeerd om even via een misschien aanwezig onbeveiligd netwerk in de buurt een bestandje te downloaden ?\r\n\r\nMet dit programma kan je signaalsterkten bekijken van verschillende netwerken in je buurt, misschien kan je er nog iets mee concluderen:\r\n[url]http://inssider.nl.softonic.com/[/url]\r\nWel in het Engels.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...