Ga naar inhoud

Terug na vorige v. Actual Multiple Monitors


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb met mijn stomme kom een update gedaan op het programma Actual Multiple Monitors v.8.0 naar v. 8.0.3 alleen is de crack die bij v.8.0 zat werkt niet onder die versie.\r\nNa het programma te hebben verwijderd en op nieuw v. 8.0 te hebben geïnstalleerd blijft \r\nv. 8.0.3 terug komen.\r\nWat kan ik doen om die v. 8.0.3 af te komen.
Link naar reactie
[QUOTE=jac;646724]Ik heb met mijn stomme kom een update gedaan op het programma Actual Multiple Monitors v.8.0 naar v. 8.0.3 alleen is de crack die bij v.8.0 zat werkt niet onder die versie.\r\nNa het programma te hebben verwijderd en op nieuw v. 8.0 te hebben geïnstalleerd blijft \r\nv. 8.0.3 terug komen.\r\nWat kan ik doen om die v. 8.0.3 af te komen.[/QUOTE]\r\n..................\r\n\r\nHandtekeningen:\r\n\r\nGebruik deze alleen voor een groet, een mooie dichtregel of lijfspreuk. Dit alles in gewone kleine letters zonder codes om \'m te benadrukken!\r\nGebruik de handtekening niet voor;\r\n-Homepages en/of andere sites\r\n-Mailadres[sen]\r\n-Andere zaken die in strijd zijn met de huisregels.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...