Ga naar inhoud

Windows 8 problem,


Anoniem2

Aanbevolen berichten

yo. \r\nik heb laatst windows 8 gedownload en op iso gezet enz.\r\nmaar als ik nu de setup start staat er: deze bestand is niet compatiel (ofz) met de windows-versie die u uitvoerd Controleer de systeem informatie of u computer of u een x84- (32 Bits) of x64- (64 Bits) Van het software progamma nodig hebt \r\n\r\nme systeem: AMD phentom IIx4 970 proccesor 3.50GHZ\r\n6 GB Van waar 3 GB beschikbaar (Daarom wil ik van 32 naar 64)\r\n32 bits besteuringsysteem \r\nwindows 7 home premium\r\n\r\nhoe fix ik dit?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;646647]Normaal start de Computer op met de harddisk . \r\n\r\nNu moet je zorgen dat de DVD drive als eerste opstart.\r\n\r\nDat is in de bios te regelen , dus voordat Windows opstart.\r\n\r\nEen verse install \' is Windows er totaal nieuw opzetten\' via de manier zoals al eerder is geschreven.[/QUOTE]\r\n\r\nmaar mijn dat setup zit op een g Schrijf ofzo. of in me bestanden. en hoe regel ik dat dan in me bios?
Link naar reactie
Hoe je in het bios komt is afhankelijk van welk merk en type computer/laptop en bios je hebt. Vaak staat het even op het scherm als je het ding opstart. Het is meestal F1, F2, DEL en bij HP is het vaak F10. Je moet daar naar het onderdeel BOOT. Op het scherm staat uitgelegd met welke toetsen je de instellingen kan wijzigen. \nJe stopt de iso in de dvd speler, stelt in het bios in dat je van dvd wilt opstarten en je volgt de aanwijzingen op het scherm.\n\nHalverwege kom je in het setup schermen kan je \"Schijfopties\" kiezen. Zo kan je bepalen waar en hoe groot de partitie wordt waar je W8 op zet.\n\nHet beste is om je persoonlijke bestanden vooraf te backuppen op een externe schijf en een schone installatie te doen. (Dat wil zeggen de partitie verwijderen en een nieuwe van de gewenste grootte aanmaken waar je dan op installeert. \n\nGeef anders merk en exact type van je pc/laptop. (Dus niet alleen de gegevens van je CPU, maar bijv. ook van je moederbord.\n\nEn probeer zorgvuldig te typen. Hier kan ik weinig van maken:\n[QUOTE]maar mijn [B]dat[/B] setup zit op een g [B]Schrijf[/B] ofzo\n[/QUOTE]\nOok de term \"ofzo\" hebben we niet zoveel aan.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb dus geprobeerd wat je zei, ik deed de pc uit en starte hem op, vervolgens kwam ik op die punt waar je kunt kiezen tussen veilige windows modus en normaal. moet je op dat momemt DEL of F1 doen?\n\nSorry maar kbegrijp je niet zo goed, kben niet de beste in pc\'s :P\n\nLater Toegevoegd: oh! kheb je begrepen heb de boot! nu nog ff die aanpassingen veranderen.. hmmm\nop welke moet ik nu klikken? [IMG]http://i39.tinypic.com/av4mqq.png[/IMG][/IMG]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...