Ga naar inhoud

help me plzz


Aanbevolen berichten

ik heb een laptop met nieuwste windows, en sinds een tijd werkt de nul toets in mijn numlock gedeelte niet meer, wat kan dit zijn of hoe krijg ik hem weer werkend?? de andere nul toets en de rest van het numlock gedeelte werkt wel naar behoren, alleen de nul dus niet, als ik deze indruk dan klapt er een schermpje open waar ik kan kiezen uit: ongedaan maken etc, net zoals mijn rechter muis knop zou doen...
Link naar reactie
Er kunnen verschillende oorzaken zijn.\n\n* Er staat software op je computer die hiervoor zorgt. Misschien met de computer meegeleverd en onbewust ingeschakeld. Misschien zelf geinstalleerd. Als je niets kunt vinden start de computer dan in de veilige modus op. Is het probleem dan weg, dan is het inderdaad iets software-matigs. Je kunt dit ook vaststellen door een los toetsenbord aan te sluiten. Die zou hetzelfde gedrag moeten vertonen.\n\n* De kabel die het toetsenbord met het moederbord verbindt zit niet goed. Als hij echt los zit zou je met meer toetsen problemen moeten hebben. Zit hij een beetje los dan zou het probleem er de ene keer wel en de andere keer niet moeten zijn.\nDit is eigenlijk altijd wel te verhelpen, maar een beetje bewerkelijk omdat het toetsenbord dan los moet. Hoe dat moet is per laptop anders. Soms zitten er schroeven aan de achterkant, soms aan de voorkant onder een afdekplaatje. En dan is het meestal nog een heel gepruts om de platte kabel goed op z\'n plek te krijgen.\n\n* Laatste mogelijkheid is dat het toetsenbord gewoon stuk is. Vervangen is dan meestal de enige optie.
Link naar reactie
Met \"nul\" toest op het nummerieke padje kan je ook de \"insert\" in en uitschakelen bij een normaal desktop toetsenbord. \nAls numlock aanstaat, tikt dat ding een 0, als het niet aanstaat, kan je manier van tekst tussen voegen in bijv. Word kiezen tussen \"invoegen\" en \"overtypen\".\nIs het dat niet gewoon? \n\nZie anders eens het boekje dat bij de laptop hoort met de handleiding.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...