Ga naar inhoud

VLC goom visualisatie vraagje


Aanbevolen berichten

Ik vind goom in vlc een van de mooiste visualisaties die er is, maar het werkt niet helemaal lekker, soms doet hij het wel goed (foto 1) en vaak niet(foto2), valt dit op te lossen?\r\n\r\n\r\nfoto1:\r\n[IMG]http://img36.imageshack.us/img36/1037/p9e.png[/IMG]\r\n\r\n\r\nfoto2:\r\n[IMG]http://img17.imageshack.us/img17/772/j92k.png[/IMG]
Link naar reactie
het hangt er natuurlijk ook van af wat je op dat moment nog meer op die pc doet, behalve een muziekje met bewegend beeld....\r\nmaar ik zou eens beginnen met het vernieuwen van de drivers van je videokaart.\r\nheb je een merkpc, dan kun je met het typenummer op de site van de fabrikant de drivers ophalen.\r\ngeen merkpc, dan met een progje als speccy achterhalen welk merk/type videokaart in je pc zit, en met dat gegeven naar de site van de videokaartenfabrikant.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;646166]het hangt er natuurlijk ook van af wat je op dat moment nog meer op die pc doet, behalve een muziekje met bewegend beeld....\r\nmaar ik zou eens beginnen met het vernieuwen van de drivers van je videokaart.\r\nheb je een merkpc, dan kun je met het typenummer op de site van de fabrikant de drivers ophalen.\r\ngeen merkpc, dan met een progje als speccy achterhalen welk merk/type videokaart in je pc zit, en met dat gegeven naar de site van de videokaartenfabrikant.[/QUOTE]\r\n\r\nalle drivers zijn uptodate, cpu usage van vlc is rond 15 % gpu usage is ook rond 15 %\r\nspecs van pc zijn even snel gedaan:\r\n\r\nhd 7850\r\nfx 6100 op 3.3ghz\r\n8 gb ram
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;646169]Aan de specs moet het niet liggen.\n\nProbeer de oorzaak eens te zoeken in programma\'s die je tegelijkertijd hebt draaien. Misschien een game of oudere software die op een lagere kleurdiepte werkt?\nOf gebeurt het precies op het moment dat Windows de bureaubladachtergrond wisselt?[/QUOTE]\n\nIk had niks belastends aanstaan(browser, paint, en een paar winrar archieven(was ze niet aan het uitpakken) en excel, niet echt oude software, ik heb geen wisselende bureaubladachtergronden dus daar kan het ook niet aan liggen, cpu verbruik in totaal was iets rond de 20 %.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...