Ga naar inhoud

Windows Internet Explore 10


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vanmorgen de pc gestart.\r\n\r\nGoogle komt niet te voorschijn.\r\nKan Windows Internet Explore 10 niet opstarten.\r\n-het gaat om Windows 7 64-bits- \r\n\r\nAls ik Wind. Intern. E -nieuw wil installeren- geeft hij aan:\r\n\"dat deze reeds op mijn pc aanwezig is\"\r\n\r\nHoe kan ik weer - gewoon op internet komen - ?\r\n\r\nGroeten, Atlanta
Link naar reactie
Goed heren,\n\noude Wind. Internet explore nr.10 eraf gehaald. \nVia Microsoft.nl een nieuwe gedownload voor Windows 7.\nAls ik dan de pc opnieuw start, gebeurd er niets .......\nen \"werkt internet explore\" NIET !\n-ben dus niets wijzer geworden.-\nHeb het even gehad met internet explore. Firefox - er op gezet - en..\nik kan weer normaal internetten. \nHet is even wennen, maar dat komt wel goed.\n\n-waar nu precies de \"grote/kleine fout\" zit, geen idee !\nMijn viruskiller - zegt dat alles schoon is - .\n\nGroeten, Atlanta
Link naar reactie
Zo jongens,\n\nDe oorzaak gevonden. Mijn \"virus-killer\", die ik sinds 30 test dagen\nmocht uittesten en daarna kon ik iets -nieuws installeren- \nheeft Windows. Internet Exploire \"geblokkeerd\" !\nDiep na gedacht -wat plots verandert is op mijn pc- \n\nGenaamt Avast ![I] - nooit weer - [/I], dat kan ik hier bij zeggen.\n\nMisschien moeten we eens een nieuwe rubriek openen:\ngoed en slecht van al die \"belovende antivirus programma\'s\".\nVolgens mij beloofd [U]de een nog beter dan de andere. [/U]\nMoet Mevrouw Neelie Kroes -maar eens wat aan doen- \nDie legt toch grote boetes op aan bedrijven ... die de regels\naan hun laars lappen.\n\nAtlanta
Link naar reactie
Ik had op zondag 27 oktober (de datum waarop Atlanta dit topic startte) exact hetzelfde probleem: De startpagina (ook bij mij [url]www.google.nl[/url]) werd niet geladen in IE 10, onder Windows 7. Ook ik gebruik Avast als gratis virusscanner.\r\nIk zocht en vond zelf een andere oplossing. Ik kon Internet Explorer wel opstarten in de InPrivate modus:\r\nKlik op Start en klik dan op het pijltje achter Internet Explorer. Klik dan op InPrivate navigatie.\r\n[img]http://www.imgdumper.nl/uploads7/527111c293d29/527111c291238-IE_InPrivate_starten.png[/img]\r\nIn die modus startte IE normaal op.\r\nVia Extra > Gevanceerd heb ik alle instellingen teruggezet. Daarna de pc opnieuw opgestart.\r\nToen IE [U]gewoon[/U] opgestart. Omdat IE terug was gezet naar de originele instellingen kreeg ik het schermpje: \"Internet Explorer 10 instellen\"\r\nJe hebt daar de keuze uit 2 opties. De meeste mensen zullen kiezen voor de eerste optie: \"Smartscreen filter inschakelen enz. (Aanbevolen)\".\r\nMaar toen ik voor die optie koos, keerde het probleem terug.\r\nDaarom nogmaals alle instellingen teruggezet.\r\nEn toen ik weer het keuzescherm kreeg, koos ik voor de tweede optie: \"Aanbevolen instellingen [U]niet[/U] gebruiken\".\r\nDaarna werkte IE weer probleemloos.\r\n\r\nMaar wat nu echt de oorzaak was van het probleem? Misschien had Avast ruzie met het smartscreen filter of het phishing filter van Internet Explorer?\r\nOverigens gebruik ik WOT (Web of Trust) als hulpmiddel in IE om onbetrouwbare websites te vermijden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...