Ga naar inhoud

Netwerken niet meer beschikbaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi,\n\nGisterochtend kon ik nog gebruik maken van WiFi. Laptop dichtgeklapt en een half uur later weer open. Sindsdien zie ik een icoontje van een computer met een rood kruis erdoorheen en eensoort van oplaadkabel links (is 1 icoontje dit alles). Een netwerkkabel werkt ook niet meer. In \'device manager\' (mijn OS is in het Engels) wordt ook niets meer gevonden. Wie kan me helpen?\n\nIk heb het volgende al geprobeerd:\n- command prompt: sfc/scannow - er wordt niets gevonden\n- restore naar het verleden - failed telkens, maakt niet uit hoe ver ik terugga in de tijd als restore point\n- via regedit de config file gerefeshed (verwijderd, daarna maakt hij een nieuwe aan)\n- computer 100x gerestart \n\nDe netwerk adapters geven allemaal een geel driehoekje met en uitroepteken en error code 31.\nAls ik scan voor hardware changes of update dan krijg ik de melding dat alles up-to-date is.. \nHier lijkt wel het probleem te zitten? Maar aangezien ik niet op internet kan, kan ik ook niets downloaden. \n\nIemand een idee? Ik ben afhankelijk vanaf mn computer voor mn werk en type dit nu vanaf mn mobiel.\n\nAlvast hartelijk bedankt!!!\n\nMvg Ellen
Link naar reactie
Ik heb het zelf opgelost na1,5 dag van forum artikelen lezen en zelf wat spelen met de computer. De oplossing was uiteindelijk vrij simpel :D Ondanks dat ik nog steeds niet weet waardoor het nu veroorzaakt werd. Ik heb gisterochtend alleen een printer gebruikt, maar deze heeft verder geen updates gedraaid of iets dergelijks.\n\nEnfin:\n1. Ga naar Start\n2. Selecteer Printers en Devices\n3. Device \'mijn computer\' deze gaf ook een geel driehoekje met uitroepteken\n4. rechtermuisklik eigenschappen of properties\n5. klik op hardware - hier zag ik bij alle netwerkadapters hetzelfde gele driehoekje\n6. klik op het hardware item met de issue (gele driehoekje)\n7. dan weet ik het niet meer precies want nu doet hij het (:D:D), maar volgens mij ging ik naar \'properties\' en toen naar \'change settings\' en daar ging hij zoeken naar een fix. \n8. Herhaal dit voor de andere items.\n\nIk hoop dat andere mensen hier ook nog wat aan hebben!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...