Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2013 Delen Geplaatst: 25 oktober 2013 Hi,\n\nGisterochtend kon ik nog gebruik maken van WiFi. Laptop dichtgeklapt en een half uur later weer open. Sindsdien zie ik een icoontje van een computer met een rood kruis erdoorheen en eensoort van oplaadkabel links (is 1 icoontje dit alles). Een netwerkkabel werkt ook niet meer. In \'device manager\' (mijn OS is in het Engels) wordt ook niets meer gevonden. Wie kan me helpen?\n\nIk heb het volgende al geprobeerd:\n- command prompt: sfc/scannow - er wordt niets gevonden\n- restore naar het verleden - failed telkens, maakt niet uit hoe ver ik terugga in de tijd als restore point\n- via regedit de config file gerefeshed (verwijderd, daarna maakt hij een nieuwe aan)\n- computer 100x gerestart \n\nDe netwerk adapters geven allemaal een geel driehoekje met en uitroepteken en error code 31.\nAls ik scan voor hardware changes of update dan krijg ik de melding dat alles up-to-date is.. \nHier lijkt wel het probleem te zitten? Maar aangezien ik niet op internet kan, kan ik ook niets downloaden. \n\nIemand een idee? Ik ben afhankelijk vanaf mn computer voor mn werk en type dit nu vanaf mn mobiel.\n\nAlvast hartelijk bedankt!!!\n\nMvg Ellen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb het zelf opgelost na1,5 dag van forum artikelen lezen en zelf wat spelen met de computer. De oplossing was uiteindelijk vrij simpel :D Ondanks dat ik nog steeds niet weet waardoor het nu veroorzaakt werd. Ik heb gisterochtend alleen een printer gebruikt, maar deze heeft verder geen updates gedraaid of iets dergelijks.\n\nEnfin:\n1. Ga naar Start\n2. Selecteer Printers en Devices\n3. Device \'mijn computer\' deze gaf ook een geel driehoekje met uitroepteken\n4. rechtermuisklik eigenschappen of properties\n5. klik op hardware - hier zag ik bij alle netwerkadapters hetzelfde gele driehoekje\n6. klik op het hardware item met de issue (gele driehoekje)\n7. dan weet ik het niet meer precies want nu doet hij het (:D:D), maar volgens mij ging ik naar \'properties\' en toen naar \'change settings\' en daar ging hij zoeken naar een fix. \n8. Herhaal dit voor de andere items.\n\nIk hoop dat andere mensen hier ook nog wat aan hebben! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2013 Altijd welkom dit soort meldingen, daar leren we van. Overigens een rare storing, doe voor de zekerheid virusscans, ook met Malwarebytes.\r\nAls het zich weer voordoet, onverhoopt, horen we het wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2013 Volgens mij heb je de hardware items even opnieuw herstart, zodat er weer een ip adres werd gevraagd aan de router. Op zich een methode die kan werken.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen